עבודה מס' 066962
מחיר: 302.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: היתרונות והחסרונות בשימוש בתוכן שיווקי על פני אפשרויות פרסום אחרות, בחינת השחקנים המניעים את התוכן השיווקי, ודוגמאות של שימוש בתוכן שיווקי בטלויזיה ובקולנוע.
2,698 מילים ,10 מקורות ,2007
עולם התוכן השיווקי, הוא תחום שהתפתח ותפס תאוצה רבה בעולם התקשורת בשנים האחרונות. מדובר בעולם תוכן שלם, שהיה נפוץ בעיקר בקולנוע, ואשר עשה מעבר חד ומאסיבי למדיום הטלביזיוני. העדות לכך שמדובר בתחום חדש יחסית, נעוצה בעובדה כי ישנם נסיונות רבים להגדירו ועדיין אין בנמצא מחקרים אקדמאים שניתן להישען עליהם. אציג אם כן מספר הגדרות ראויות לתוכן שיווקי, כפי שמצאתי במאמרים וכתבות שעסקו בנושא:
(מתוך: "תוכן שיווקי" - פוליטיקה של הגדרה?): "מהו תוכן שיווקי? בעצם מדובר בניסיון של השוק לארגן מחדש את נושא השימוש בפרסום בתוכניות. כל מה שאיננו תשדיר מסורתי, כלומר אינו משובץ במקבצי הפרסומת, משתייך מעתה לתוכן השיווקי"....
(מתוך: "פרסומת סמויה, הנגע הממאיר"): "מהי פרסומת סמויה? מדובר בשזירה של תכנים פרסומיים לתוך העלילות הטלביזיונית, לתוך הסדרות וההפקות - מבלי שהצופים ידעו שהם נחשפים לפרסומת מסחרית".
תוכן שיווקי · פרסום · שיווק
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תוכן שיווקי, חסרונות ויתרונות ודוגמאות מהטלויזיה בארץ.", סמינריון אודות "תוכן שיווקי, חסרונות ויתרונות ודוגמאות מהטלויזיה בארץ." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.