עבודה מס' 066474
מחיר: 241.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח הבנק בהיבט השירות.
4,077 מילים ,4 מקורות ,2006
תוכן העניינים:
מבוא
תאור מצב הקיים
מדדים לאיכות שרות
מודל ציפיות הצרכן
ניתוח על פי Lovelock
אופי מפגשי השירות
מודל הפערים
תפיסת השירות של לאומי
אחוז התלונות
פרטיות הלקוח
תמהיל השיווק
מודל שרשרת הרווח בשירותים
ביבליוגרפיה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול שיווק שרותים בבנק לאומי", סמינריון אודות "ניהול שיווק שרותים בבנק לאומי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.