היישום אינו מחובר לאינטרנט

הנדסת מערכות וניהול פרויקטים: פרויקט מכונית על שלט

עבודה מס' 068381

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח מקיף על פרויקט לאיפיון משחק "מכונית על שלט", החל משלב דרישות המשתמש, כולל חקירה וניתוח פונקציונאלי ועד שלב ניהול הסיכונים לביצוע הפרויקט.

9,147 מילים ,5 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

תכלית הפרויקט:
בניית מוצר: משחק לילדים, מכונית המופעלת על שלט רחוק ומונעת על כוח בטריות סטנדרטיות.
למוצר יתרון טכנולוגי (ושיווקי): יכולת להימנע מהתנגשות במכשולים תוך נסיעה וכן מתן התראה תצוגתית וקולית למשתמש על המצאות המכשול.
המוצר בשימושו מכוון לאוכלוסיית הילדים בגילי 3-5
ובאספקט השיווקי מכוון לאוכלוסייה הבוגרת (הורים).

תוכן עניינים:
1. תקציר מנהלים
2. הרעיון / התמצית
3. הדרישה
3.1. גורמי הפרויקט
3.1.1. תכלית הפרויקט
3.1.2. לקוחות הפרויקט
3.1.3. משתמשי הפרויקט
3.2. אילוצי הפרויקט
3.2.1. אילוצים קריטיים / ראשיים / אחרים
3.2.2. הגדרות שמות, קיצורים וראשי תיבות
3.2.3. עובדות והנחות הקשורות לפרויקט
3.3. דרישות פונקציונאליות
3.3.1. תאור המוצר השלם או המערכת הכוללת
3.3.2. תחום הפיתוח בפרויקט זה
3.3.3. ממשקים
3.3.4. פונקציונאליות ודרישות מידע
3.4. דרישות לא פונקציונאליות
3.4.1. דרישות עיצוב
3.4.2. דרישות שימוש וממשק משתמש
3.4.3. דרישות ביצועים
3.4.4. דרישות הפעלה ראשוניות ומתמשכות
3.4.5. דרישות תחזוקה ותמיכה
3.4.6. דרישות בטיחות ואבטחה
3.4.7. דרישות תרבותיות ופוליטיות
3.4.8. דרישות חוקיות
3.5. נושאי הפרויקט
3.5.1. נושאים פתוחים
3.5.2. פתרונות מדף
3.5.3. בעיות חדשות
3.5.4. משימות לביצוע
3.5.5. העברת המערכת לידי / לניהול הלקוח
3.5.6. סיכונים
3.5.7. עלויות
3.5.8. תיעוד ולימוד משתמשים
3.5.9. דרישות לדור הבא
3.5.10. רעיונות לפתרון
4. בדיקות התכנות
4.1. פרמטרים לבדיקה
4.2. טכנולוגיה
4.3. דרישות שיווקיות מהפיתרון
4.4. פערי ידע
4.5. עלויות
5. אפיון מערכתי
5.1. צרכי הלקוח
5.1.1. מרחב תפעולי
5.1.2. תהליכים ומשימות במערכת
5.2. ביצועים כללים
5.3. פונקציות מערכתיות
5.4. פרמטרים מערכתיים
5.5. סווג הנתונים על פי סדר עדיפות
5.6. מדיניות תפעול ושימוש
5.7. דרישות יעילות ברמה מערכתית
5.8. מחזור החיים של המערכת
5.9. תנאי סביבה
6. תכנון תפיסתי
6.1. תפעול נדרש
6.2. מרכיבי המערכת
6.3. תכולת המרכבים
7. מפרט מערכתי
7.1. חומרים
7.2. עיצוב
7.3. ארכיטקטורה
7.4. מודולים
7.5. ממשקים
7.6. תרחישי המערכת
7.7. ביצועים
7.8. סביבה
7.9. מחזור החיים של המוצר
7.10. שלבי הפיתוח
7.11. הפעלה אמינות ותקלות
8. חלופות מערכתיות
8.1. ניתוח חלופות מערכתיות
9. בדיקות מערכתיות
9.1. רשימת בדיקות מערכתיות
10. חקירה וניתוח פונקציונאלי
10.1. חקר פונקציונאלי
10.2. ניתוח פונקציונאלי
11. תיכון ראשוני
11.1. תרשים תיכון ראשוני
11.2. הבהקים בתהליך הפיתוח המוצע
12. פרוט יחידות עבודה
13. תוכנית עבודה
14. חלופות למכלולים
15. ניהול סיכונים
16. תמחור הפרויקט
17. מקורות

קטע מהעבודה:

3.3.2. תחום הפיתוח בפרויקט זה
o כללי:
המוצר המפותח הינו מכונית על שלט רחוק בעלת יכולת שליטה על תנועה והיגוי וכן מתן חיווי למשתמש על הימצאות מכשול במרחק 30 ס"מ מלפנים ו/או מאחור למכונית.
o מודולים:
ככלל, העדיפות הינה לרכישת מודולים קיימים (מוצרי מדף) לשם הקטנת עלויות הפיתוח והייצור.
מודולים שאינם ניתנים לרכישה (עקב אי-קיומם או משקולי עלות תועלת) יתוכננו ויפותחו במסגרת הפרויקט.
o מכאניקה:
החלפת מעטפת - יכולת המוצר לשינוי תצורה חיצונית (ורסטיליות שיווקית).
o אלקטרוניקה / תקשורת:
שידור מהמכונית לשלט - מתן חיווי למשתמש על הימצאות מכשול.
עצירת תנועה - הפסקת פעילות המנוע עקב הימצאות מכשול.

תגים:

פונקציונאלי · שיווק · פיתוח · איפיון · אפיון · ממשק · מכניקה · מכאניקה · אלקטרוניקה · משחק · מכונית · שלט · ניהול סיכונים · פרויקט · מפרט מערכתי · פונקציונאלי · תיכון ראשוני · תהליך פיתוח

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הנדסת מערכות וניהול פרויקטים: פרויקט מכונית על שלט", סמינריון אודות "הנדסת מערכות וניהול פרויקטים: פרויקט מכונית על שלט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.