היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 21
עבודה מס' 64695
בדיקת דעות, תחושות ועמדות של גננות ומורות בנושא שילוב ילדים עם צרכים מיוחדים בחינוך הרגיל.
20,800 מילים (כ-64 עמ'), 100 מקורות, 724.95 ₪
עבודה מס' 70586
מחקר איכותני הבודק ארבע מורות שמשלבות תלמידים בעלי צרכים מיוחדים בכיתה רגילה.
14,205 מילים (כ-43.5 עמ'), 36 מקורות, 499.95 ₪
עבודה מס' 70599
מהי התרומה האפשרית והרצויה של דפוסי פעולה מהחינוך הבלתי פורמלי לשילובם של תלמידים בעלי צרכים מיוחדים בתוך המערכת הפורמלית?
4,557 מילים (כ-14 עמ'), 25 מקורות, 239.95 ₪
עבודה מס' 70887
כיצד ניתן לסייע ולתת מענה לצרכיו של תלמיד בעל צרכים מיוחדים, אשר נמצא במסגרת חינוך רגיל.
7,453 מילים (כ-23 עמ'), 20 מקורות, 279.95 ₪
עבודה מס' 71210
האם קיימים הבדלים בין רמות השחיקה של מורות משלבות לילדים בעלי צרכים מיוחדים בחינוך הרגיל לבין מורות רגילות שאינן משלבות, והאם יש קשר בין רמת השחיקה ותפיסת הזהות המקצועית של המורות?
8,834 מילים (כ-27 עמ'), 35 מקורות, 329.95 ₪
עבודה מס' 31527
העקרונות והרעיונות המרכזיים של השילוב לפי מאמרים, סקירה תאורטית ומעשית.
3,581 מילים (כ-11 עמ'), 4 מקורות, 203.95 ₪
עבודה מס' 60221
יחסי שתי המדינות ינותחו במסגרת עקרונות היסוד של המערכת הבינלאומית.
6,297 מילים (כ-19.5 עמ'), 14 מקורות, 126.95 ₪
עבודה מס' 62540
בחינת מהלך השילוב הלכה למעשה באמצעות ראיונות ותצפיות.
11,759 מילים (כ-36 עמ'), 30 מקורות, 361.95 ₪
עבודה מס' 64560
חינוך מיני ויחסים בתוך המשפחה בין אמהות ובנות מתבגרות על רקע בחינת צרכיהן המיוחדים; פיגור שכלי, נכות וכיו"ב.
27,636 מילים (כ-85 עמ'), 80 מקורות, 604.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 21