עבודה מס' 069518
מחיר: 217.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ההיררכיה המותגית ומרכיבי זהות המותג התאגידי - יישום על המותג מגנום של שטראוס.
1,985 מילים ,8 מקורות ,2010
מגנום הינו מותג משנה של מותג העל שטראוס. המותג משתייך לסגמנט סופר פרימיום ומתחרה במותג נוק אאוט של נסטלה.
בעבודה זו, נתייחס למגנום כאל מותג על. מגנום פועל בשוק הגלידות האישיות הנמכרות לצריכה מחוץ לבית ובמאגדות לצריכה ביתית.
הנקודות העיקריות בהן העבודה עוסקת:
1) אסטרטגיה למותג משנה של מגנום דל קלוריות (דיאט):
2) היחסים בין מותג העל מגנום למותג המשנה החדש מגנום SLIM
3) מרכיבי מפתח המותג
4) תיאור המפה התפיסתית
מגנום · שטראוס · היררכיית המותג · מפה תפיסתית · מותג · מפתח המותג · שטראוס · גלידות · שלגונים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול ופיתוח מותגים - היררכיית המותג מגנום", סמינריון אודות "ניהול ופיתוח מותגים - היררכיית המותג מגנום" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.