סל קניות
סה"כ: 0.00 ₪
מקצוע:
---
אמנות
אנתרופולוגיה
ביולוגיה
גיאוגרפיה
היסטוריה
הנדסה
חינוך
חשבונאות
יהדות
כלכלה
לימודי א"י
מדעי המדינה
מזרח אסיה
מחשבים
מנהל עסקים
משפטים
סוציולוגיה
ספרות
עבודה סוציאלית
פילוסופיה
פסיכולוגיה
קולנוע ותאטרון
קרימינולוגיה
תיירות
תקשורת
עבודה מס':
רכישת עבודה
מכירת עבודה
אודות
שרות לקוחות
היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 100
1
2
3
4
5
6
עבודה מס'
65039
הוסף לסל
מאבק תושבי הדרום נגד מדיניות הממשלה בדבר הפיכת אתר ה 'דודאים' לאתר פסולת ארצי
, 2006
מדוע הפך אתר "דודאים" לאתר פסולת ארצי למרות מאבקם של תושבי הדרום.
9,117 מילים (
כ-28 עמ'
), 21 מקורות, 300.95 ₪
עבודה מס'
65353
הוסף לסל
הקשר בין רמת הכניסה לאתר לבין עיצוב האתר (הצעת מחקר)
, 2004
הקשר בין מגוון התכנים של האתר ועיצוב הכניסה אליו לבין מידת השימוש בו ע"י גופים עסקיים ופרטיים
4,486 מילים (
כ-14 עמ'
), 27 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס'
68020
הוסף לסל
הקשר בין שביעות רצון ונאמנות לקוחות באתרי אינטרנט (אתרי תוכן)
, 2009
מחקר כמותי הבודק את עמדות המשתמשים ביחס לפורטל נפוץ ומוביל בארץ - ynet.
11,567 מילים (
כ-35.5 עמ'
), 42 מקורות, 665.95 ₪
עבודה מס'
65883
הוסף לסל
הקשר בין אטרקטיביות הכניסה לאתר אינטרנט ובין מספר הכניסות לאתר
, 2001
האם האטרקטיביות של "שערי" כניסה לאתרים באינטרנט משפיעות על הרגלי "ההקלקה" (לחיצות) של הגולשים על מנת להיכנס לאתר.
9,304 מילים (
כ-28.5 עמ'
), 25 מקורות, 288.95 ₪
עבודה מס'
62465
הוסף לסל
הקשר בין צורת הבאנר באתר האינטרנט למספר הכניסות לאתר של חברת גולטרייד בע"מ
, 2002
הקשר בין אטרקטיביות הבאנר לבין כמות ההקלקה.
10,364 מילים (
כ-32 עמ'
), 35 מקורות, 337.95 ₪
עבודה מס'
70851
הוסף לסל
קניות ברשת מול קניות בחנות
, 2018
מהם הגורמים המשפיעים על העדפת הצרכן היכן לבצע את רכישותיו- באינטרנט או בחנות?
6,271 מילים (
כ-19.5 עמ'
), 14 מקורות, 329.95 ₪
עבודה מס'
69538
הוסף לסל
מידע ואינטרנט
, 2012
הקשר בין מאפייני מידע וזמינות באתרי קניות באינטרנט לבין אמון הצרכן ברכישה מקוונת.
4,718 מילים (
כ-14.5 עמ'
), 22 מקורות, 423.95 ₪
עבודה מס'
67313
הוסף לסל
שימוש באתר האינטרנט בשיווק בנקאי
, 2007
בחינת אתרי האינטרנט של הבנקים בישראל בכלל ושל בנק המזרחי טפחות בפרט, בכל הנוגע לגלישת הלקוחות באתרים, תפקיד האתר באסטרטגיה השיווקית של הבנקים ובשיווק האתרים.
4,014 מילים (
כ-12.5 עמ'
), 17 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס'
64890
הוסף לסל
הקשר בין העדפת סוג אתר לבין הסגנון הקוגנטיבי
, 2005
האם קיים קשר בין סגנון קוגניטיבי מילולי וסגנון קוגניטיבי חזותי לבין העדפת סוג אתר אינטרנט (אתר שטוח לעומת אתר אינטראקטיבי).
3,673 מילים (
כ-11.5 עמ'
), 14 מקורות, 312.95 ₪
עבודות [1–9] מתוך 100
1
2
3
4
5
6
כל הזכויות שמורות Copyright © 2002 — 2024
Ubank
Terms Of Use
•
Privacy Policy