עבודה מס' 067853
מחיר: 156.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: סקירה של חמישה מקורות וניתוח של 4 פרסומות: 2 של משקאות קלים ו-2 של משקאות אלכוהוליים.
3,731 מילים ,5 מקורות ,2009
התקשורת היא חלק בלתי נפרד מחיינו והיא מלווה אותנו יום- יום, שעה- שעה. כחלק ממנה, קיימות הפרסומות אשר מציפה את הערוצים המסחריים בטלוויזיה, את העיתונים היומיים ואת הירחונים.
חוקרים רבים, בעולם ובישראל, מעלים את הטענה כי הפרסומות משקפות דימויים ומאפשרות לנו לחזור ולשנן אמיתות שאנו מכירים בנושאי מגדר, גזע, לאום, מוצא וכדומה. לכן, הן מהוות זירה ליצירת המציאות הסימבולית, להבנת יחסי הכוחות בחברה ולהנצחת אידיאולוגיה.
בעבודה זו בכוונתי לבחון כיצד מיוצגים נשים וגברים בפרסומות למשקאות קלים ואלכוהוליים.
אבדוק האם ניתן למצוא צידוק לטענת החוקרים כי הפרסומות חוזרות שוב ושוב על דימויים מגדריים ישנים ומוכרים.
לצורך העבודה דגמתי ארבע פרסומות, שתיים מתחום המשקאות הקלים ושתיים מתחום המשקאות האלכוהוליים, ששודרו בערוצים המסחריים בטלוויזיה הישראלית, בחודשים מאי-יוני 2009, ובכולן מוצגים נשים וגברים.
באמצעות ניתוח סמיוטי מבני (ניתוח תוכן איכותני), אנסה להציג את קווי הדמות הנשית והגברית, שעולים מן הפרסומות. במהלך הניתוח אתייחס לאלמנטים חזותיים וטקסטואליים, לסלוגן ולמוסיקה.
פרסומות · דימויי · נשים · דימויי · גברים · אלכוהול · משקאות · פרסומת · סטריאוטיפים · בירה · קרלסברג · תפוזינה · בארת · קארי · פירסוום
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "דמות הגבר לעומת דמות האשה בפרסומות למשקאות אלכוהוליים וקלים", סמינריון אודות "דמות הגבר לעומת דמות האשה בפרסומות למשקאות אלכוהוליים וקלים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.