עבודה מס' 071112
מחיר: 99.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח האסטרטגיה השיווקית של רשת מלונות דן בע"מ בהתבסס על הדוחות הכספיים של החברה, פרסומי מידע ממשלתיים ודוגמאות מהתקשורת.
4,762 מילים ,20 מקורות ,2023
העבודה בוחנת ומנתחת את האסטרטגיה השיווקית של חברת מלונות דן תוך התייחסות לפילוח קהל היעד ויעילות הפילוח, רמת המעורבות של הלקוחות על פי מודל ASSAEL, המלצה על אסטרטגיית צמיחה בהתאם למודל ANSOFF, ניתוח SWOT תוך התייחסות למצבי "בטן" ו"מנוף" והניתוח אסטרטגיית המיצוב של החברה תוך שימוש במושגים דימיון ושוני.
תוכן העניינים:
הקדמה
1. ניתוח רמת הפילוח ובסיסי הפילוח של החברה; בדיקת מידת יעילות הפילוח לפי כל התבחינים לפילוח יעיל; ומסקנה אודות מידת יעילות הפילוח
2. רמת המעורבות של מוצרי החברה עבור הלקוחות לאור מידת הסיכון הנתפס של מוצרי/שירותי החברה; ניתוח בסיסי ומידת הבידול מהמתחרים ויישום דפוסי הקניה הרלוונטי של הלקוחות, לפי מודל ASSAEL.
3. המלצה על אסטרטגיית צמיחה, יישום מודל ANSOFF, והמשמעויות של המלצה זו.
ניתוח SWOT לחברה וסביבתה ומסקנות, תוך כדי התייחסות גם למצבי "בטן" ו"מנוף".
ניתוח והגדרת אסטרטגיית המיצוב של החברה, תוך התייחסות למושגים שוני ודמיון.
ביבליוגרפיה
נספחים
שיווק · אסטרטגיה · מנהל עסקים · ניהול השיווק · מלונאות · מלונות · נופש · פנאי
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח אסטרטגיה שיווקית לרשת מלונות דן", סמינריון אודות "ניתוח אסטרטגיה שיווקית לרשת מלונות דן" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.