ס', ילד חמוד בכיתה ד', מושך תשומת לב כשנכנסים לכיתתו, הוא בן 10 שנים, תלמיד שמתקשה לקרוא, לכתוב, המחברת לא מסודרת, כל כמה דקות הוא זז ממקומו, מוציא רעשים מהכיסא, מדבר עם מי שיושב לידו, לא מאובחן כתלמיד שילוב, המחנכת הגישה מכתב להורים וההורים לא הסכימו שיעבור וועדה.
איסוף המידע נעשה באמצעות תצפית בשיעור ובאמצעות ראיון עם המורה.
תוכן העניינים:
1. סיכום קצר שיכלול רק מידע אובייקטיבי לגבי תלמיד מתקשה (מתוך תצפית וריאיון)
2. תיאור של תהליך איסוף מידע
3. ניתוח וסיכום המידע לפי מודל ICF (WHO, 2001)
4. טבלה לסיכום המידע שנאסף לפי מודל ICF
5. הצעת התאמות יצירתיות
6. נספחים - התצפית והראיון
הכלה · שונות · הוראה · ליקוי למידה · חינוך · תלמיד מתקשה · התאמות · מוקדים לחיזוק · מורה יצירתי · הפרעת קשב · שילוב
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "דיאלוגים עם לומדים", סמינריון אודות "דיאלוגים עם לומדים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.