עבודה מס' 070456
מחיר: 87.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח האטרקטיביות של הענף עפ"י מודל חמשת הכוחות של פורטר.
1,136 מילים ,2 מקורות ,2015
ענף בתי הקפה מורכב משתי קבוצות מרכזיות; בתי קפה פרטיים, המהווים כ89% מהענף, ובתי קפה המשתייכים לרשתות, המהווים כ10%. אולם, השחקנים הראשיים בשוק הינם בתי הקפה הרשתיים, שהבולטים מביניהם הינם ארומה, ארקפה, קפה, קפה קפה, קופי בין, קפה הלל ואילנ'ס. הרשתות יציבות יותר ומהוות מותג חזק המושך אליו לקוחות רבים ההופכים לקבועים.
לאור זאת, נבחן את מידת האטרקטיביות של הענף תוך התמקדות בבתי הקפה הרשתיים.
בדירוג העסקים המסוכנים שביצעה חברת ,BDI ענף בתי הקפה בארץ הוא במקום הראשון בדירוג הענפים החלשים והמסוכנים, בעיקר בגלל התחרותיות הגבוהה. אחד מכל ששה עסקים שנסגרים בארץ הינו בית קפה.
נבחן את מידת האטרקטיביות של הענף עפ"י מודל חמשת הכוחות של פורטר.
* הערת מערכת: שני המקורות הם מ-2007 ו-2008.
בתי קפה · אטרקטיביות · פורטר · ארקפה · ארומה · קפה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח ענף בתי הקפה בישראל", סמינריון אודות "ניתוח ענף בתי הקפה בישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.