העבודה מנתחת את חברת נספרסו על פי פרמטרים שיווקים. תמהיל השיווק, אסטרטגיות, סביבה שיווקית, מיצוב ניתוח swot ועוד.
תוכן:
חלק א'- ניתוח סביבה שיווקית
סעיף 1- מצבה הנוכחי של "נספרסו" בקטגורית מוצר.
חלק א'- ניתוח סביבה שיווקית
סעיף 1- מצבה הנוכחי של "נספרסו" בקטגורית מוצר.
סעיף 2- מצבו הנוכחי של המוצר.
סעיף 3- ניתוח הסביבה השיווקית.
סעיף 4- ניתוח SWOT.
חלק ב- אסטרטגית צמיחה
חלק ג- שיווק מטרה ותמהיל השיווק
שיווק · תמהיל השיווק · נספרסו · מיתוג · מיצוב · ניתוח
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "עקרונות השיווק המודרני", סמינריון אודות "עקרונות השיווק המודרני" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.