עבודה מס' 070069
מחיר: 277.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: סקירת המוזיאון תוך התייחסות ל"אפקט בילבאו".
3,950 מילים ,17 מקורות ,2013
בעבודה זו ניסינו לבדוק את עוצמת המשיכה של המוזיאון, והאם הוא לכשלעצמו מושך אנשים, בדגש על אנשים שלא מתחום העיצוב, להגיע במיוחד לחולון. השערת המחקר היתה אנשים מבקרים במוזיאון משום שהמוזיאון עצמו מעניין אותם, לאו דווקא כי הם גרים קרוב ו/או עוסקים בעיצוב.
מטרתו של החלק התיאורטי היתה להעניק רקע מתאים על העיר חולון, המדיניות שנחרטה על דגלה על ידי ראש העיר להיות מרכז תרבותי, הרעיון ויישומו של הקמת המוזיאון, הסבר על היקף הפרוייקט ועל האדריכל המעצב. בסקירת הספרות, הצגנו את "אפקט בילבאו": כיצד פתיחת מוזיאון גוגנהיים בבילבאו, עיר בספרד שהיתה מוכת מיתון, העלתה את קרנה של העיר והמוזיאון הפך לאבן שואבת של תיירים ומבקרים. ממשלות ועיריות רבות ניסו לשחזר את ההצלחה וליצר "אפקט בילבאו" מקומי. זו היתה המוטיבציה של עיריית חולון מאחורי הקמת המוזיאון.
המחקר נעשה באמצעות שאלוני עמדות שאותם חיברנובעצמנו לצורך עבודה זו. 43 אנשים אשר ביקרו במוזיאון נבחרו באופן אקראי וענו על השאלון.
תוכן העניינים:
1. מבוא
2. שורשים והתחלות
2.1 רקע-העיר חולון וראש העירייה
2.2 היוזמה להקמת המוזיאון
2.3 הרעיון ויישומו
2.4 האדריכל והמעצב רון ארד
2.5 תיאור המוזיאון ומבנהו
2.6 חזון המוזיאון: יעדיו, משימותיו ומטרותיו
3. סקירת ספרות
4. ניתוח סטטיסטי
5. דיון, סיכום ומסקנות
רשימת מקורות
עיצוב · מיתוג · עירוני · תכנון עירוני · עירייה · חולון · אורבאני
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מוזיאון העיצוב בחולון", סמינריון אודות "מוזיאון העיצוב בחולון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.