עבודה מס' 069603
מחיר: 483.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בחינת תהליך המיתוג והאם אסטרטגיה זו הייתה בגדר אסטרטגיה ממשית או בגדר אסטרטגיה תדמית בלבד.
8,113 מילים ,25 מקורות ,2013
מטרת מחקר זה היא לחקור תהליך מיתוגי זה אשר בחרה עירית תל אביב יפו: מיתוג ת"א כ"עיר עולם". מעבר למטרת המחקר נבקש לענות על שאלה נוספת, האם אסטרטגיה זו הייתה בגדר אסטרטגיה ממשית או בגדר אסטרטגיה תדמית בלבד? חשיבות מחקר זה נעוצה בחשיבות העיר הנחקרת. ת"א, כפי שצוין לעיל הינה עיר מרכזית וחשובה בישראל ולא ניתן להתייחס אליה כחלק נפרד מישראל- מיתוגה יכול בדרך עקיפה לעזור למיתוגה ומיצובה על ישראל בעולם, בדרך עקיפה. שדה המחקר אשר נבחר למחקר זה הינו שילוב בין מקורות שונים: ידיעות לעיתונות, מסמכים רשמיים הנוגעים להליך המיתוג שקיבלנו ממנהלת "עיר עולם", כתבות שפורסמו באינטרנט ועוד.
תוכן עניינים:
1. מבוא
2. תשתית תיאורטית
3. היכרות עם ה"מוצר"
4. ניתוח תהליך המיתוג
5. סיכום
6. רשימת מקורות
מיתוג · תל אביב · מיתוג ערים · מניצופאלי · עירוני · אסטרטגיה · תדמית · מותג · אסטרטגיה ממשית · אורבאני · ערי עולם · עירוני · מוניציפלי
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הליך מיתוג העיר תל אביב- כעיר עולם", סמינריון אודות "הליך מיתוג העיר תל אביב- כעיר עולם" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.