היישום אינו מחובר לאינטרנט

פרסום ברשתות חברתיות (פרו"ס)

עבודה מס' 069602

מחיר: 90.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: האם הפרסום הוא אפקטיבי במונחים של יצירת העדפת קנייה.

2,153 מילים ,6 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

רשתות חברתיות הן אמנם מדיה חדשה וטרייה באופן יחסי למפרסמים, אך עם זאת ולאור התעצמות הפעילות הפרסומית בה, נשאלת השאלה עד כמה פעילות זו אפקטיבית. לפרסום ברשתות החברתיות מגוון יתרונות, אך מנהלי פרסום נדרשים ללמוד אותן היטב על מנת לעמוד באתגר של יצירת בולטות ומתן ערך מוסף אמיתי לצרכנים, שיבוא לידי ביטוי במכירות.

העבודה תתבסס על סקר ספרות ומחקרים שעסקו בנושא.

תוכן עניינים:
מבוא
1. רשתות חברתיות - מהן?
2. פרסום ברשתות חברתיות, יתרונותיו וחסרונותיו
3. פרסום ברשתות חברתיות ככלי ליצירת העדפת קנייה בקרב נשים
דיון וסיכום
רשימת מקורות

קטע מהעבודה:

בנוסף, הרשתות החברתיות מעניקות תחושת שייכות. נשים יותר מגברים מחפשות ברשתות החברתיות מענה למקום אליו הן יכולות להשתייך(Yang, 2012) .

תגים:

ניהול הפרסום · מדיה חברתית · פייסבוק · טוויטר · רשת חברתית · מגדר · נשים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פרסום ברשתות חברתיות (פרו"ס)", סמינריון אודות "פרסום ברשתות חברתיות (פרו"ס)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.