עבודה מס' 069602
מחיר: 90.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: האם הפרסום הוא אפקטיבי במונחים של יצירת העדפת קנייה.
2,153 מילים ,6 מקורות ,2013
רשתות חברתיות הן אמנם מדיה חדשה וטרייה באופן יחסי למפרסמים, אך עם זאת ולאור התעצמות הפעילות הפרסומית בה, נשאלת השאלה עד כמה פעילות זו אפקטיבית. לפרסום ברשתות החברתיות מגוון יתרונות, אך מנהלי פרסום נדרשים ללמוד אותן היטב על מנת לעמוד באתגר של יצירת בולטות ומתן ערך מוסף אמיתי לצרכנים, שיבוא לידי ביטוי במכירות.
העבודה תתבסס על סקר ספרות ומחקרים שעסקו בנושא.
תוכן עניינים:
מבוא
1. רשתות חברתיות - מהן?
2. פרסום ברשתות חברתיות, יתרונותיו וחסרונותיו
3. פרסום ברשתות חברתיות ככלי ליצירת העדפת קנייה בקרב נשים
דיון וסיכום
רשימת מקורות
ניהול הפרסום · מדיה חברתית · פייסבוק · טוויטר · רשת חברתית · מגדר · נשים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פרסום ברשתות חברתיות (פרו"ס)", סמינריון אודות "פרסום ברשתות חברתיות (פרו"ס)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.