עבודה מס' 069568
מחיר: 241.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: סקירת המערכת, יישומיה ויתרונותיה.
2,218 מילים ,7 מקורות ,2010
עבודה זו תבחן יישומה של מערכת CRM - Costomers Relationship Management , אשר עונה על צרכי הארגון הנדון ויכולה להביא את הארגון להשגת יתרון יחסי בענף.
תוכן העניינים:
1. מבוא
2. מערכת CRM
3. יתרונות וחסרונות המערכת
4. יישומי המערכת
5. תנאים להצלחת המערכת
6. הטמעת המערכת בארגון
7. סיבות אפשריות לכישלון
8. תקציר מנהלים
9. ביבליוגרפיה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול מערכות מידע - CRM", סמינריון אודות "ניהול מערכות מידע - CRM" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.