היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול מערכות מידע - CRM

עבודה מס' 069568

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת המערכת, יישומיה ויתרונותיה.

2,218 מילים ,7 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

עבודה זו תבחן יישומה של מערכת CRM - Costomers Relationship Management , אשר עונה על צרכי הארגון הנדון ויכולה להביא את הארגון להשגת יתרון יחסי בענף.

תוכן העניינים:
1. מבוא
2. מערכת CRM
3. יתרונות וחסרונות המערכת
4. יישומי המערכת
5. תנאים להצלחת המערכת
6. הטמעת המערכת בארגון
7. סיבות אפשריות לכישלון
8. תקציר מנהלים
9. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

כיום במצב בו השירותים והמוצרים אשר מציעים ארגונים שונים ללקוחות זהים כמעט באיכותם ובמחירם, חייב כל ארגון הרוצה לשרוד למצוא דרכים חדשות להגיע ללקוחות חדשים, ולהשביע את רצונותיהם של הקיימים. בעזרת מערכת ה-CRM יכול הארגון ללמוד את הפרופיל הדיפרנציאלי של לקוחותיו ולתת מענה מדויק ככל האפשר לצרכי כל לקוח, אף מעבר לציפיותיו.

תגים:

CRM · מיחשוב

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול מערכות מידע - CRM", סמינריון אודות "ניהול מערכות מידע - CRM" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.