עבודה מס' 060137
מחיר: 120.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: הצעה לשיפור הניהול של המידע בחברה זה.
1,827 מילים ,9 מקורות ,2001
תוכן העניינים:
1. תיאור הבעיה
2. הסביבה הארגונית
3. התשתיות הדרושות
חומרה
תוכנה
תשתיות תקשורת
4. תיאור המערכת
5. כיצד המערכת מהווה כלי עזר לניהול
6. דיון וסיכום
7. ביבליוגרפיה
בעיות במידע
בעיות העיקריות במידע הוא אי קיומו של מערכת מידע מרכזית אחת בנושאי הזמנות. "דלק" עבדה עם מחשבים אישיים, כאשר כל אחד עובד במערכת שלו, ללא תיאום בין המערכות. אי לכך לא היתה אפשרות לתת תשובות מהירות לנוגעים בדבר.
בעיה נוספת היתה אי קישור עם מערכות התפעול של התחנות והמוסכים.
אחיטוב נ, ואחרים, מערכות מידע לניהול, דיונון 1996.
רפורמה במשק הדלק, מדינת ישראל, משרד האנרגיה והתשתית, אוגוסט 1987.
LAUNDON J.P., LAUNDON K.C., ESSENTIAL OF MANAGMENT INFORMATION SYSTEM, 2ND EDITION, PRENTICE HALL, 1997.
LAUNDON J.P., LAUNDON K.C., BUISINASS OF INFORMATION SYSTEM, 2ND EDITION, PRENTICE HALL, 1995.
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול המידע בחברת "דלק"", סמינריון אודות "ניהול המידע בחברת "דלק"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.