היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניווז'ן הדרכות בע"מ

עבודה מס' 069555

מחיר: 544.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח של היבטים שונים תוך התייחסות למבנה הארגוני של החברה.

5,472 מילים ,5 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

בעבודתי ניתחתי את חברת ניוויז'ן הדרכות בע"מ. במסגרת הפרויקט ביצעתי את הניתוח שיווקי בחברה בעזרת המודלים: 4P, SWOT ו -PORTER.
ניתחתי סקר שביעות רצון שבעזרתו ראיתי מה מבוצע בצורה משביעת רצון ומה דורש שיפור. ביצעתי תחזיות בשיטות שונות לשנת 2012. ביצעתי חישובי תמחור ונקודת האיזון של החברה.
במהלך העבודה על הפרויקט, למדתי רבות על החברה ועל אופן הפעילות שלה. במהלך איסוף הנתונים שנדרשו לפרויקט שלי, עליתי על בעיות שלא חיפשתי אותן מראש. החל מבעיות בתפקוד העובדים ועד לבעיות של איכות המוצר והשירות.
שמתי לעצמי למטרה למפות את הבעיות והדרכים השונות, שהחברה מתמודדת איתן. בנוסף, להציע פתרונות לבעיות שהחברה עדיין לא מצאה דרכים להתמודד איתן.

תוכן העניינים:
פרק 1 - מבוא
1.1 פרטי הארגון
1.2 היסטוריה
1.3 מאפייני הארגון
1.4 מטרות הארגון
1.5 פתיחות לשינויים
1.6 הארגון וסביבתו

פרק 2 - תמהיל השיווק
2.1 תמהיל השיווק - מהו
2.2 פירוט תמהיל השיווק P4 בחברת ניווז'ן הדרכות בע"מ
2.2.1 מוצר
2.2.2 מחיר
2.2.3 מיקום
2.2.4 מאמץ קידום
2.3 SWOT
2.3.1 מודל SWOT מהו
2.4 ניתוח פעילות החברה על פי מודל SWOT
2.4.1 סביבה פנימית: חוזקות
2.4.2 חולשות
2.4.3 סביבה חיצונית: הזדמנויות
2.4.4 איומים
2.5 ניתוח חמשת הכוחות של מייקל פורטר
2.5.1 הצגת השוק והמתחרים
2.5.2 מודל חמשת הכוחות של מייקל פורטר
2.5.3 ניתוח הענף על פי כל אחד מהכוחות לפי מודל חמשת הכוחות של פורטר

פרק 3 - תחזיות
3.1 הקדמה
3.1.1 טווח החיזוי
3.1.2 שיטות חיזוי סובייקטיביות
3.1.3 שיטות חיזוי אובייקטיביות
3.1.4 מודלים של סדרת זמן
3.1.5 מודל קבוע בזמן
3.1.6 ממוצע נע פשוט
3.1.7 ממוצע נע משוקלל
3.1.8 החלקה מעריכית פשוטה
3.1.9 קו הרגרסיה
3.2 תחזית למכירת קורסים ב-2012
3.2.1 נתונים היסטוריים וחיזוי על פי רגרסיה
3.2.2 חיזוי על פי ממוצע נע פשוט
3.2.3 חיזוי על פי ממוצע נע משוקלל
3.2.4 חיזוי על פי החלקה מעריכית
3.2.5 טבלת השוואה בין כל השיטות החיזוי

פרק 4 - חישובי תמחור
4.1 נקודת האיזון

פרק 5 - סקר שביעות רצון
5.1 נתוני סקר שביעות רצון
5.2 ניתוח סקר שביעות רצון
5.2.1 בקטגוריית הדרכה
5.2.2 בקטגוריית סביבת לימוד
5.2.3 בקטגוריית מנהלה ושירות לקוחות
5.2.4 הערות אשר הועברו במסגרת הסקר

פרק 6 - סיכום

קטע מהעבודה:

2.2.3 מיקום Place)):
* משרד החברה ממוקם בפתח תקווה. לקוחות אשר מעוניינים בפגישת יעוץ, יכולים להגיע למשרד. ניתן ליצור קשר דרך הטלפון או באמצעות מייל.
* הדרכות וקורסים נערכים בתל אביב, באולמות הרצאה בבית ציוני אמריקה, אשר ממוקם קרוב לצירים מרכזיים ולתחנת הרכבת. הדבר מאפשר להגיע בצורה נוחה גם לאלה שמגיעים בתחבורה ציבורית מכל רחבי הארץ.

תגים:

תעשייה וניהול · שיווק · ניתוח שיווקי · סקר שביעות רצון · תחזיות · תמחיר · SWOT · פורטר

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניווז'ן הדרכות בע"מ", סמינריון אודות "ניווז'ן הדרכות בע"מ" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.