עבודה מס' 069525
מחיר: 241.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: מרכיבי ה DNA של מותג המים נביעות בהשוואה למותגים המתחרים בקטגוריית המים המינרליים בישראל.
1,457 מילים ,7 מקורות ,2010
מטרת העבודה הינה לנתח את מרכיבי ה DNA של מותג המים נביעות בהשוואה למותגים המתחרים בקטגוריית המים המינרליים בישראל.
שוק המים המינרליים בארץ כולל את המותגים הבאים: נביעות, מי עדן, עין-גדי, סן בנדטו, אקווה נובה, מותג פרטי של שופרסל ומותגים אחרים. בעבודה זו נבחן את שלושת המותגים המובילים והמשמעותיים בשוק זה.
הנקודות המרכזיות בעבודה:
המפה התפיסתית מתארת כיצד רוצה המותג להיות ממוקם במוחו של הצרכן.
הבטחת המותג הינה הסיבה שבגינה כדאי לצרכן לרכוש את המוצר.
מרכיבי מפתח המותג בקטגורית מים מינרלים
מודל Dragon
מודל Tabs Matrix
הסיבות להאמין למפתח המותג של נביעות
מותג · מי עדן · נביעות · שוק המים · מפתח המותג · מים מבוקבקים · מיתוג
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מפתח המותג - נביעות", סמינריון אודות "מפתח המותג - נביעות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.