עבודה מס' 069508
מחיר: 181.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: הקוד האתי ומועצת העיתונות (תרגיל)
2,057 מילים ,9 מקורות ,2011
יתרונותיו של הקוד האתי משרתים את בעלי כלי התקשורת, העיתונאים והציבור הרחב. קיים אידיאל מסוים שמנחה את העובדים, נותן להם הגדרה של מהו טוב ומהו רע, מה מותר ומה אסור כדי שהעוסק במקצוע ידע כיצד עליו לפעול. הקוד האתי של העיתונות מייחד את המקצוע העיתונאי, הופך אותו למקצועי ואיכותי יותר וכך מפריד אותו ממקצועות זניחים יותר ומעניק לו מעמד של יוקרה, מקרב אותו למקצועות שנחשבים יוקרתיים יותר כמו רפואה ומשפטים. (לימור, 2001).
מועצת העיתונות מצד אחד לא מעוניינת בהתערבות של השלטון מכיוון שמטרתה העיקרית של התקשורת הינה לבקר ולשפר את השלטון אך מצד שני אם קיימת אתיקה נפרדת, היא רק של העיתונאים, אין לה כוח. בבסיסו של מקצוע העיתונות עומד עיקרון היסוד של חופש הביטוי ותפקידו במשטר דמוקרטי לבקר את רשויות השלטון ולתת מקום ונראות לדעות השונות.
תקשורת · תקשורת המונים · אתיקה · אתיקה בתקשורת · עיתונאות · עיתון · עיתונאי · אילנה דיין · סרן ר'
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אתיקה בתקשורת המונים", סמינריון אודות "אתיקה בתקשורת המונים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.