עבודה מס' 069292
מחיר: 241.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: סקירת מס' מקורות בנושא (במסגרת קורס "כתיבה אקדמית")
1,337 מילים ,17 מקורות ,2010
החברות הגדולות במשק - במיוחד בתחום המזון ומוצרי הבית - משקיעות בשנים האחרונות משאבים גדולים לפרסום במגזר החרדי. לשם כך מעוצבות מודעות המשדרות מסרים שאמורים לקסום במיוחד לקהל החרדי. כך, למשל, בפרסום מוצרי המזון מדגישים מאוד את ההכשר למהדרין של המוצר (כמו זה של "תנובה"). חלב רוויון של "תנובה", למשל, שווק לקהל החרדי עם הסיסמה היידישיסטית: "רוויון - א געזונטע רעיון". חברת "עלית" הגדילה לעשות כשקראה לכל המוצרים שלה המיועדים למגזר החרדי בשם חדש: "מגדים", והלוגו קיבל עיצוב מסורתי. אותו חטיף שוקולד שהקהל החילוני מכיר תחת המותג "עלית", יימכר אפוא לקהל החרדי כ"מגדים". חברת סיגריות אחת פירסמה את הסיגריה שלה, במודעה שבה נראית הסיגריה ליד שולחן עם ספרי-קודש, והכותרת אומרת: "לשפתי חכמים". הכותרת, שוודאי נוסחה על-ידי קופירייטר דתי, מחניפה לאוזן החרדית בכך שהיא מפגינה בקיאות בעולם האסוציאציות החרדי. "שפתי חכמים" הוא שם של פירוש ידוע לרש"י. (שלג, 1998)
דתיים · פרסומות · פירסומות · עיתונות · החברה החרדית
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פרסום למגזר החרדי", סמינריון אודות "פרסום למגזר החרדי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.