עבודה מס' 069106
מחיר: 241.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח החברה ופרסום המוצר.
1,874 מילים ,5 מקורות ,2001
כרמית תעשיות ממתקים עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות הבנות בפיתוח, ייצור, שיווק וייבוא מוצרי מתיקה לשוק המקומי ולייצוא.
חברת כרמית שואפת להיתפס בשוק הבינוני + (מעגל 2).
המוצר החדש שברצוננו לשווק:
משפחת מוצר - אגו טריפ
המוצר אגו טריפ הוא חטיף הנמכר באריזה אישית עומדת במשקל 100 גרם.
מקורות העבודה:
חומר הלימוד.
תוכנית שיווק של חברת כרמית לשנת 1999 .
קטלוג מוצרים של החברה.
פרסום בעיתונים של מועדוני צרכנים.
ניהול השיווק - פרופ' יעקב הורניק
תוכן עניינים:
פרופיל חברה
תמהיל מוצרים
המוצר החדש שברצוננו לשווק
מתחרים ישירים + מוצרים
ניתוח SWOT
אסטרטגיות שיווק, ארבעת ה- P
תמהיל תקשורת
שיטות שיווק או פרסום
פרסום המוצר
מסקנות
ביבליוגרפיה
תמהיל תקשורת · swot · ממתקים · מזון · עלית · אסטרטגיות שיווק · קליק
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק ופירסום המוצר "אגו טריפ"", סמינריון אודות "שיווק ופירסום המוצר "אגו טריפ"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.