היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק ופירסום המוצר "אגו טריפ"

עבודה מס' 069106

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה ופרסום המוצר.

1,874 מילים ,5 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

כרמית תעשיות ממתקים עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות הבנות בפיתוח, ייצור, שיווק וייבוא מוצרי מתיקה לשוק המקומי ולייצוא.
חברת כרמית שואפת להיתפס בשוק הבינוני + (מעגל 2).
המוצר החדש שברצוננו לשווק:
משפחת מוצר - אגו טריפ
המוצר אגו טריפ הוא חטיף הנמכר באריזה אישית עומדת במשקל 100 גרם.

מקורות העבודה:
חומר הלימוד.
תוכנית שיווק של חברת כרמית לשנת 1999 .
קטלוג מוצרים של החברה.
פרסום בעיתונים של מועדוני צרכנים.
ניהול השיווק - פרופ' יעקב הורניק

תוכן עניינים:
פרופיל חברה
תמהיל מוצרים
המוצר החדש שברצוננו לשווק
מתחרים ישירים + מוצרים
ניתוח SWOT
אסטרטגיות שיווק, ארבעת ה- P
תמהיל תקשורת
שיטות שיווק או פרסום
פרסום המוצר
מסקנות
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

שיטות השיווק בחברה הם:
שמירת המצב הקיים בהתאם לשיטת ה- PUSH כלומר הפצה דרך סיטונאים שמתוגמלים היטב במטרה למכור את מוצרי החברה.
שיטת ה- PULL -בעזרתה נבנה פרסום תקשורתי מתאים למוצרי החברה.
בתחילה נתמקד בפרסום תדמיתי על החברה על מנת לגרום למודעות גדולה יותר בציבור הלקוחות לשם כרמית, כחברה אמינה איכותית ומודרנית.

תגים:

תמהיל תקשורת · swot · ממתקים · מזון · עלית · אסטרטגיות שיווק · קליק

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק ופירסום המוצר "אגו טריפ"", סמינריון אודות "שיווק ופירסום המוצר "אגו טריפ"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.