היישום אינו מחובר לאינטרנט

האישה ככלי שרת בידי התעמולה המסחרית

עבודה מס' 069071

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח פרסומות של המוצר "תפוזינה".

4,475 מילים ,11 מקורות ,2004

תקציר העבודה:

בעבודה זו בחרתי להתמקד בתעמולה מסחרית ובאופן הצגתן של הנשים בה בפרט.
הטענה היא שנשים מוצגות כנחותות, בזויות וכאובייקט מיני בפרסומות המופיעות בערוצים המסחריים- כשכל הכוונה היא למעשה למכור.
את הטענה אנסה לבחון באמצעות הפרסומת למשקה "תפוזינה" ולבדוק אלו שינויים חלו בפרסומת זו במשך ארבע שנים (1995-1999) לגבי אופן הצגתה הסטריאוטיפית של האישה בהשוואה לגבר.

קטע מהעבודה:

הפרסומות גדושות בסטריאוטיפים המתבטאים באופן הצגת האישה כאובייקט מיני: חשיפת שדיה והתמקדות תמידית בפלג גופה העליון של "תפוזינה", פלרטוטים האינסופיים עם המצלמה, בנייתה של הדמות הנשית לפרטיה באופן גלוי ומוצהר כך שתחניף לקהל הגברי, כל הדמויות הן בבחינת פנטזיות גבריות: רקדנית בטן, אחות, וונדר וומן בשמלת ערב חושפנית וכן בהלבשת הנשים במלתחה חושפנית ופרובוקטיבית וצילומי תקריב מרובים המקלפים אותה לעיני המצלמה.

תגים:

מיניות · סקסיזם · פרסומות · נשים · חיפצון · טלויזיה · טלביזיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "האישה ככלי שרת בידי התעמולה המסחרית", סמינריון אודות "האישה ככלי שרת בידי התעמולה המסחרית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.