עבודה מס' 069071
מחיר: 181.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח פרסומות של המוצר "תפוזינה".
4,475 מילים ,11 מקורות ,2004
בעבודה זו בחרתי להתמקד בתעמולה מסחרית ובאופן הצגתן של הנשים בה בפרט.
הטענה היא שנשים מוצגות כנחותות, בזויות וכאובייקט מיני בפרסומות המופיעות בערוצים המסחריים- כשכל הכוונה היא למעשה למכור.
את הטענה אנסה לבחון באמצעות הפרסומת למשקה "תפוזינה" ולבדוק אלו שינויים חלו בפרסומת זו במשך ארבע שנים (1995-1999) לגבי אופן הצגתה הסטריאוטיפית של האישה בהשוואה לגבר.
מיניות · סקסיזם · פרסומות · נשים · חיפצון · טלויזיה · טלביזיה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "האישה ככלי שרת בידי התעמולה המסחרית", סמינריון אודות "האישה ככלי שרת בידי התעמולה המסחרית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.