עבודה מס' 069059
מחיר: 423.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח תוכן של אתרי הזכייניות 'רשת' ו'קשת'.
6,879 מילים ,19 מקורות ,2007
המעבר לחברה המודרנית לווה בשינויים רבים ובתמורות קיצוניות לנוכח התפתחויות הטכנולוגיות. כלל ההתפתחויות הדינמיות באות לידי ביטוי בפוליטיקה, בכלכלה ובתרבות, אך לדברי סילברסטון (2006) לטכנולוגיות המדיה תפקיד מכריע בהנהגתן של תמורות אלו.
בעשור האחרון הטלוויזיה והאינטרנט נמצאו במחקרים רבים כמובילים וכמכתיבי שעות הפנאי של ההמונים. בעבודה זו יוצגו נתונים המעידים שהאינטרנט החליף עבור רבים את שעות הפנאי שהוקדשו לטלוויזיה. כתוצאה מכך זכייניות של הערוץ המסחרי בישראל, רשת וקשת, יצרו אתרי אינטרנט אשר מרחיבים את עולם התוכן הטלוויזיוני דרך המחשב ודרך שימוש בדימויים וייצוגים המוכרים לגולש משעות הצפייה במסך הגדול.
בעבודה בוצע ניתוח תוכן של אתרי האינטרנט 'רשת' ו'קשת', במטרה לזהות את שיתוף הפעולה התוכני בין הטלוויזיה והאינטרנט. השערות המחקר אוששו ואכן נמצא כי אתרי האינטרנט מרחיבים עבור הצופה את המידע על הכוכבים. בעיקר מרחיבים מידע הקשור לחיים הפרטיים של הכוכב אך קשה לקבוע את הגבול בין החיים הפרטיים לחיים הטלוויזיוניים. כך שנוצר מצב שבאתרי האינטרנט יכול הצופה לקבל מידע מקדים או מידע ארכיוני על דמויות טלוויזיוניות וזאת במקביל לקבלת מידע על התנהגות הכוכב בזמנו הפנוי.
מרבית התכנים באינטרנט עוסקים בפרסום ובשיווק תוכניות הטלוויזיה ואנשי הטלוויזיה, כאשר נמצא כי צורת הדיווח של המידע באינטרנט דומה לצורת הדיווח בטלוויזיה. בעיקר נמצא דמיון לתוכניות החדשות, לכן בדיון בממצאים מוצגת התייחסות לעובדה שהפער בין חדשות ובידור הצטמצם במדיום הטלוויזיוני והא ממשיך להצטמצם גם במדיום האינטרנטי.
עבודה זו מצאה כי קיים קשר אינטגרלי וישנה סימביוזה חזקה בין התכנים של המדיום הטלוויזיוני לבין המדיום האינטרנטי. בסיום העבודה תובא הצעה למחקרים עתידיים והמלצה להמשיך ולבחון את השיתוף פעולה בין המדיומים ואת השפעותיו על ציבור הצופים והגולשים.
תוכן העניינים:
מבוא
פרק 1: סקירת ספרות
1.1 הטלוויזיה והחברה המודרנית
1.2 מהפכת האינטרנט והעולם הדיגיטלי
פרק 2 : מתודולוגיה
2.1 הצגת נושא המחקר
2.2 שאלת המחקר
2.3 השערות המחקר
2.4 שיטת המחקר
2.5 דגימת טקסטים
פרק 3: הצגת הממצאים
3.1 רשת
3.2 קשת
דיון ומסקנות
סיכום
ביבליוגרפיה
מדיה דיגיטלית · פוסטמן · טלביזיה · ערוץ 2 · אינטרנט
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "טלוויזיה ואינטרנט", סמינריון אודות "טלוויזיה ואינטרנט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.