עבודה מס' 068980
מחיר: 302.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בחינת כדאיות שדרוג המוצר 'טיטול האגיס פרידום', למוצר משופר יותר- טיטול מכותנה אורגנית, תוך נטילת הסיכון באיבוד לקוחות קיימים.
7,992 מילים ,13 מקורות ,2011
חיתולי הכותנה האורגנית של חוגלה-קימברלי, "האגיס אורגניק קוטון", הושקו בינואר בהשקעה של כ-30 מיליון שקל ובתום תקופת פיתוח של שנה. החיתולים הושקו לאחר שהמתחרה פרוקטר אנד גמבל השיקה בקיץ את חיתולי הפרימיום שלה, פמפרס פרימיום קר. החיתולים החדשים של חוגלה-קימברלי שווקו כחיתולים בעלי מעטפת רכה שמכילים כותנה אורגנית והחליפו את חיתולי האגיס פרידום של החברה.
הדילמה השיווקית עוסקת בבחינת כדאיות שדרוג המוצר- טיטול האגיס פרידום למוצר משופר יותר- טיטול מכותנה אורגנית, תוך נטילת הסיכון באיבוד לקוחות קיימים.
(הרגילים למוצר הישן).
תוכן עניינים:
1. תקציר מנהלים
1. מבוא חברת חוגלה קימברלי
2. ניתוח שיווקי של חברת חוגלה קימברלי
2.1 הגישה השיווקית
2.2 תיאור המוצר ע"פ מודל מחזור חיי מוצר
2.3 תיאור המוצר ע"פ מרכיבי תמהיל השיווק
2.4 אסטרטגיית הבידול והמיצוב
2.5 סביבת המיקרו של החברה
2.6 סביבת המאקרו של החברה
3. ניתוח הזדמנויות - SOWT
4. הגדרת יעדים
5. אסטרטגיה שיווקית
6. תוכנית פעולה
7. אמצעי בקרה
נספח
ביבליוגרפיה
מחזור חיי מוצר · תמהיל השיווק · חיתולים · האגיס · תינוקות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "דילמה שיווקית של חברת חוגלה קימברלי", סמינריון אודות "דילמה שיווקית של חברת חוגלה קימברלי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.