היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיה עיסקית של חברת חוגלה קימברלי.

עבודה מס' 064068

מחיר: 349.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: אופי פעילותה העסקית של חברת "חוגלה קימברלי", תכנון תרחישים והצעת תכנית שיווקית.

5,756 מילים ,9 מקורות ,2002

תקציר העבודה:

חברת "חוגלה קימברלי", הינה חברה העוסקת בייצור של מגון רחב של מוצרי נייר ותופסת
כ - 65% מנתח השוק של ענף הנייר ומוצריו בישראל.
החברה נסחרת בבורסה (החברה אינה חברה ציבורית). ולה כ - 25 סניפים בכל רחבי הארץ ומספר המועסקים בה הינו למעלה מ - 1500 עובדים.
חברת "חוגלה קימברלי", נחשבת כמובילת שוק בתחומה, בתחום המוצגים השונים של מוצרי הנייר ובכלל זה, מגוון רחב של חיתולים, סוגים שונים של מוצרי נייר לצריכה הפרטית כגון: נייר טואלט, מגבוני נייר, מוצרי הגיינה לאישה וכדומה.
מחזור מכירותיה הגיעה בשנת 2001, ל - 250,000,000 ש"ח ול - 2.3 רווח תפעולי עם נתח שוק של כ - 65% מבין החברות הפועלות בענף הנייר.
בעבודה זו תנותח ותאופיין האסטרטגיה העיסקית שלה בהתייחס לנתון שתחום עיסוקה העיקרי הוא "מוצרי נייר" .

תוכן עניינים :
1. מבוא
1.1. הצגת הארגון  
1.2 המבנה הארגוני של החברה
1.3 תאור הארגון  
1.4 חזון החברה
1.5 יעדי החברה
1.6 שיווק לאחור
2. ניתוח אסטרטגי    
2.1 ניתוח פנים הארגון על פי מודל שבעת ה - S של מקינזי:  
2.2 ניתוח הענף עפ"י מודל K.S.F - מטריצה של פרופיל תחרותי
2.3 ניתוח הסביבה - מודל E.L + P.E.S.T  
2.4   מודל S.W.O.T  
2.5   בחינת שרשרת הערך של פורטר
2.6 מסקנות לאור הפעולות התומכות
2.7 פתרונות לפעולות הראשוניות
2.8 מפת שירות.
2.9 מרכיבי מפת שירות בחברת "חוגלה קימברלי" ( (VISIBILTY LINE
3. תכנון תרחישים
3.1 סדר עדיפות לטיפול בתרחישים
3.2 הדילמות האסטרטגיות
3.3 חלופות אסטרטגיות לתרחיש הנבחר
3.4 הערכה ובחירה אסטרטגית
3.5 המלצות ומסקנות לפעולה
4. התוכנית השיווקית המוצעת
4.1 התוכנית הפיננסית
4.2 הערכה נכונה של התשואה
4.3 גיבוש האסטרטגיה
4.4 זיהוי הפערים במשאבים ופיתוח בסיס המשאבים
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

הלקוחות של החברה הינם בעלי אופי מגוון מאוד וכוללים בתוכם פרמטרים שונים כגון: קבוצות גיל שונות, צרכים משתנים, מעמד סוציואקונומי שונה, השכלה וכיוצא בזה.
החברה צריכה להמשיך באסטרטגיה הפונה לכלל הלקוחות ולהשקיע בפרסום מסיבי וביחסי ציבור כלל ארציים על מנת להמשיך לקדם את מוצריה של החברה.

מקורות:

אהרני, יאיר. (1994), אסטרטגיה עסקית, גומא - צ'ריקובר.
ברנר, אבי. (2002). משבר הוא הזדמנות לבחון את האסטרטגיה של החברה. מתוך מדור שיווק באי וודאות. פורום שיווק - עיתון מקצועי לשיווק. גליון 535 מתאריך 22.1.2002.
סולומון, דוד. (2002). רכיבי הסיכון העסקי. משאבים. גליון 231, אוקטובר 2002.
פורטר, מ. (2000). פורטר על תחרות. הוצאת מטר תל-אביב.
קוטלר, פ. הורניק, י. (2000) "ניהול השיווק". האוניברסיטה הפתוחה.
קליין, עידו. (2002). המשבר בשוק הנייר העולמי. גלובס. אוגוסט 2002.
Dicss, J.V. (2000) "The New Golden Rule of Business," Fortune, February, 21, 2000, pp. 60-64
Goodman, G. Ward, S. (2001). Career success and personal failure experiences and type a behavior. Journal of Occupational Behavior, 3 161-170. (1999).
Johnson Scholes (1999), Exploring Corporato Stratehy - Text Cases. Prcntice Hall (658.4 JOH).

תגים:

מוצרי · נייר · טיטולים · הגיינה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה עיסקית של חברת חוגלה קימברלי. ", סמינריון אודות "אסטרטגיה עיסקית של חברת חוגלה קימברלי. " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.