עבודה מס' 068604
מחיר: 338.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח הניהול בחברת שטראוס בפרמטרים שונים ונרחבים.
4,260 מילים ,17 מקורות ,2010
האסטרטגיה הגנרית שחברת שטראוס נוקטת בה היא אסטרטגיה של בידול.
החברה פונה לנתח שוק רחב מאוד (שטראוס מייצרת, משווקת ומפיצה ב 12 מדינות ברחבי העולם) ומבדלת את עצמה. כלומר, היא ממצבת עצמה כשונה מהמתחרות בייחודיות מוצריה באמונה שייחודה מוסיף לה ערך.
תוכן העניינים:
1. חברת שטראוס - היסטוריה, רקע ונתונים
2. האסטרטגיה הגנרית של חברת שטראוס
ההחלטות האסטרטגיות והסיבות והתנאים אשר הביאו את הנהלת החברה "לבחור" באסטרטגיה ג'נרית זו.
3. אסטרטגיה גנרית לניהול חברה רב לאומית
4. היתרונות והחסרונות של האסטרטגיה לניהול חברה רב לאומית המיושמת על ידי החברה
5. הגדרת הענף, ניתוח ענפי
6. ניתוח נקודות הייחוס האסטרטגיות של הנהלת החברה בפרספקטיבה של ניהול אסטרטגי דינאמי - המימד הארגוני (פנימי), המימד החוץ-ארגוני, הזמן או הדינמיקה.
7. שינוי אסטרטגי שהחברה ערכה
8. ניתוח את הזרזים לשינוי
9. למה אמליץ למנהלי החברה לתת דעתם בתהליך ישום השינוי
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח אסטרטגי דינמי - חברת שטראוס הגלובלית בע"מ", סמינריון אודות "ניתוח אסטרטגי דינמי - חברת שטראוס הגלובלית בע"מ" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.