עבודה מס' 068452
מחיר: 120.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח סביבה חיצונית של המוצר,ניתוח סביבה פנימית, אסטרגיה שיווקית לישום היעד, ותוכנית ישום שיווקית.
3,731 מילים ,2 מקורות ,2010
תוכן העניינים:
* הקדמה:
החברה: חברת נביעות
המותג: נביעות בטעמים.
סקירת השוק ומעמד נביעות בתוכו
1. ניתוח סביבה חיצונית
א. המוצר של נביעות בטעמים היינו חלק מקונצרן מים מינרלים של חברת נביעות.
ב. נתונים מספריים
ג. מאפיינים עיקרים של התנהגות צרכנים
2. ניתוח סביבה פנימית
החולשות והחוזקות של הארגון
3. קביעת יעד
4. אסטרטגיה שיווקית ליישום היעד
5. תוכנית ישום שיווקית
מבוא לשיווק · אסטרגיה שיווקית · מים מבוקבקים · מים מינרלים · מי עדן · משקאות קלים · שוק המים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק 'נביעות בטעמים'", סמינריון אודות "שיווק 'נביעות בטעמים'" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.