היישום אינו מחובר לאינטרנט

דימוי נשים בפרסומות של חברות תכשיטים

עבודה מס' 068349

מחיר: 144.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תיאור שלוש פרסומות, תוך התייחסות למודל של בארת'.

2,126 מילים ,5 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

בעבודה זו אעסוק בדימוי מגדרי בפרסומות-דימוי נשים בפרסומות של חברות תכשיטים.
העבודה תבדוק מהו אופן הצגתן של הנשים,כיצד הן מצטיירות וכיצד הן מוצגות בפרסומות של חברות התכשיטים.
מעניין לדעת מה בדיוק מנסות חברות התכשיטים, כגוף מסחרי להעביר לקהל היעד בחברה הישראלית בנוגע למעמדה של האישה ותפקידיה.
העבודה מורכבת מסקירה של מספר מאמרים של חוקרים שונים,חלקם נלמדו במהלך הקורס ועוסקים בסוגיה שלהלן, באופן ניתוח פרסומות והקשר בין הפרסומת עצמה לחברה בה היא מוצגת.
בהמשך אציג שאלת מחקר הנוגעת לנושא הנ"ל ואציג כלי מחקר לבחינת שאלה זו.
בהמשך העבודה אערוך ניתוחי פרסומות לתכשיטים ובהמשך אערוך דיון וסיכום בנושא.

ניתן לראות במאמרם של וסטרגארד ושרודר שהם הניחו כי פרסומת מעבירה מסר אידיאולוגי וערכים מסוימים לנשים ולגברים ושהפרסומת מתמקדת באוכלוסיה ספציפית, תרבות, מין ומעמד.
ברצוני לבדוק איזו אידיאולוגיה מעבירות פרסומות לתכשיטים לנשים, מיהו קהל היעד ואלו ערכים ניתן להסיק על חברה המהווה קהל יעד לפרסומת מסוג זה.
שיטת המחקר הינה איכותנית על פי המודל של בארת' במחקרו. הניתוח יבחן מהם הכלים בהם השתמש המוען, אלו סימנים מועברים והאם ישנן רמיזות מסוימות אשר אמורות להשפיע על דעת הנמען.
כמו כן ברצוני לבדוק מה ניתן להסיק על החברה ואילו מסרים ואידיאלים יוצאים מפרסומות אלו.

תוכן העניינים:
מבוא
סקירת ספרות:
-קלנר- "חקר תרבות,רב תרבותיות ותרבות התקשורת"
-וסטרגראד ושרודר- "אסטרטגיות של פנייה מין ומעמד"
-גבריאל וימן- "מגדר ופרסומות: נשים וגברים בתשדירי הפרסומות הטלוויזיה בישראל"
תיאור הפרסומות (נלקחו מעיתון "לאשה" ו "עולם האשה" יולי- אוקטובר 09):
פרסומת 1- רשת התכשיטים ה.שטרן (H.STERN):
פרסומת 2- רשת התכשיטים MILLER
פרסומת 3- רשת התכשיטים רויאלטי(ROYALTY):
סיכום ודיון
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: הפרסומות עצמן אינן מצורפות לעבודה.

קטע מהעבודה:

במאמרו של קלנר- "חקר תרבות, רב תרבותיות ותרבות התקשורת" נחקר האופן בו בני האדם מבטאים את הזהות החברתית שלהם.
גישתו של קלנר ביקורתית ומאפשרת לחוקר לזהות קולות מגוונים בתרבות, חשיבה ביקורתית והבנה של האופן בו מעצבת התקשורת את זהותנו.
קלנר מציע על מנת לבחון את מגוון נקודות המבט שילוב של שלושה תחומי מחקר:

תגים:

דימוי נשים · תקשורת · תקשורת כתרבות · חוקרים · סקירה ספרותית · פירסומות · פרסומות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "דימוי נשים בפרסומות של חברות תכשיטים", סמינריון אודות "דימוי נשים בפרסומות של חברות תכשיטים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.