עבודה מס' 067993
מחיר: 72.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בחינה ביקורתית של התנהלות התקשורת בפרשה.
1,346 מילים ,17 מקורות ,2009
הסיקור התקשורתי בפרשת איציק מרדכי, יו"ר מפלגת המרכז ושר התחבורה דאז, החל ב-07.03.2000, יום לאחר שהגישה ש', פקידה בלשכת שר התחבורה, תלונה במשטרה על ביצוע מעשים מגונים. למחרת, אמצעי התקשורת כבר הציגו שלל תגובות, בעיקר לא של הנאשם. מרדכי כינס מסיבת עיתונאים שבה אמר באופן קצר, רהוט וחד משמעי שהדברים לא אירעו מעולם. התקשורת אשר ניסתה להעניק נפח לסיפור, הזדרזה להציג שלל תגובות מפי פוליטיקאיות, נשות תקשורת ונשות תרבות. אין ספק שהפמניסטיות לא יכלו לקבל "מתנה" טובה יותר ליום האישה הבינלאומי.
על פי מודל "האחריות החברתית" (McQuail, 1987, 2000) התקשורת צריכה לקבל על עצמה מחוייבות למען החברה, ובתור כזו עליה להעלות לסדר היום הציבורי מעשים הנוגדים את הנורמות המקובלות בחברה ועל אחת כמה וכמה כאילו הנעשים על ידי אנשי ממשל. האופן שבו עסקה התקשורת בפרשה הפכה את המרחב הציבורי (Braman, 1995), אשר אמור להיות מעין שוק דעות המנהל דיון ביקורתי, למתקפה חד צדדית כנגד השר.
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "סיקור התקשורת את פרשת איציק מרדכי", סמינריון אודות "סיקור התקשורת את פרשת איציק מרדכי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.