עבודה מס' 067942
מחיר: 181.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח החברה ומספר הצעות לתכנית שיווקית.
4,973 מילים ,4 מקורות ,2009
אחת מתוכניות השיווק של חברת "טמפו" לשנת 2009 היא כניסה לקטגורית התה הקר.
מטרת החברה לתפוס נתח מסוים משוק התה הקר לאחר כישלון עם המותג הבינלאומי סאן בנדטו שהושק במאי 2007 וירד מהמדפים ב 2008 מכיוון שתפס נתח שוק מזערי.
"קטגוריית התה הקר בישראל נמצאת בצמיחה עד כה אף אחד מהשחקנים בקטגוריה לא הצליח לתפוס נתח משמעותי על חשבון המובילה קוקה קולה המשווקת את נסטי ומשקיעה מיליוני שקלים בפרסום המותג. מעטים המותגים שמצליחים להיכנס לרשתות השיווק עם תה קר וכך גם טמפו תיעדר מהרשתות בשלב זה. בשל כך תנסה טמפו לבדל את עצמה עם מוצר חדשני שיכיל את פרי הגווארנה - שמקורו בדרום אמריקה וידוע כממריץ ומעורר בשל מרכיב הקפאין שהוא מכיל." (1)
"בשנת 2008 גלגלה קטגוריית התה הקר 128 מיליון שקל (על פי נתוני סטור-נקסט) ובמחצית הראשונה של 2009 הגיעה ל-64 מיליון שקל - עלייה של 10% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. המותג נסטי מחזיק 84.7%, ספרינג טי של יפאורה תבורי עם 11.4%, המותג הפרטי שופרסל 0.7% ואורבניק טי עם 0.1%." (1)
תוכן עניינים:
1. המצב הנוכחי
1.1 הגישה השיווקית - חברתית
1.2 המותג ג'אמפ - שלב הבגרות
1.3 מרכיבי תמהיל השיווק
1.4 אסטרטגיית הבידול והמיצוב של המוצר ג'אמפ בקטגורית התה הקר
1.5 תאור סביבת המיקרו של חברת טמפו
1.6 ניתוח סביבת המאקרו של חברת "טמפו"
2. ניתוח הזדמנויות SWOT
3. הגדרת יעדים
4. אסטרטגיה שיווקית
5. תוכניות פעולה
6. אמצעי בקרה
7. מקורות מידע (אינטרנט בלבד)
תוכנית שיווקית · דילמה שיווקית · SWOT · משקאות קלים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת טמפו", סמינריון אודות "חברת טמפו" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.