היישום אינו מחובר לאינטרנט

השיווק בחברת "טמפו"

עבודה מס' 050590

מחיר: 179.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירת סביבת המאקרו והמיקרו של החברה וניתוח SWOT.

2,716 מילים ,3 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

תוכן עניינים:
מבוא
סביבת המיקרו של החברה
סביבת המאקרו של החברה
ניתוח SWOT
ביבליוגרפיה

מבוא
סביבת השיווק של חברה מורכבת משחקנים וכוחות, אשר משפיעים על יכולת ניהול-השיווק לפתח ולקיים עסקאות מוצלחות עם לקוחות-המטרה של החברה.
במסגרת עבודה זאת נסקור את סביבת השיווק של חברת המשקאות "טמפו תעשיות בירה בע"מ" ונחתום סקירה זאת בניתוח SWOT, כלומר: החוזק, החולשה, האפשרויות והאיומים העומדים בפני החברה.

סביבת השיווק מורכבת מכוחות הסובבים את מחלקת השיווק, אשר מתחלקים למיקרו סביבה ומקרו סביבה.

מיקרו סביבה - מורכבת מן הכוחות שבסביבתה הקרובה של החברה, המשפיעים על יכולתה לשרת את לקוחותיה, דהיינו, החברה, צינורות השיווק, שווקי הלקוחות, המתחרים והציבור.

מקרו סביבה - מורכבת מכוחות-חברתיים גדולים, המשפיעים על כל המיקרו-סביבה, דהיינו, כוחות דמוגרפיים, כלכליים, טבעיים, טכנולוגיים, פוליטיים ותרבותיים.

ביבליוגרפיה
קוטלר, פיליפ וגארי ארמסטרנג, עקרונות השיווק. תל-אביב, המכון לפריון העבודה והייצור, 1991.
דו"ח דירקטוריון "טמפו" לתקופת הביניים ליום .30/6/98
כתבות עיתונים בנושאי שוק המשקאות וטמפו: גלובס, הארץ, מעריב, ידיעות אחרונות.

מקורות:

קוטלר, פיליפ וגארי ארמסטרנג, עקרונות השיווק. תל-אביב, המכון לפריון העבודה והייצור, 1991.
דו"ח דירקטוריון "טמפו" לתקופת הביניים ליום 30/6/98.

תגים:

משקאות · מזון · קלים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השיווק בחברת "טמפו"", סמינריון אודות "השיווק בחברת "טמפו"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.