עבודה מס' 050590
מחיר: 179.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: סקירת סביבת המאקרו והמיקרו של החברה וניתוח SWOT.
2,716 מילים ,3 מקורות ,2000
תוכן עניינים:
מבוא
סביבת המיקרו של החברה
סביבת המאקרו של החברה
ניתוח SWOT
ביבליוגרפיה
מבוא
סביבת השיווק של חברה מורכבת משחקנים וכוחות, אשר משפיעים על יכולת ניהול-השיווק לפתח ולקיים עסקאות מוצלחות עם לקוחות-המטרה של החברה.
במסגרת עבודה זאת נסקור את סביבת השיווק של חברת המשקאות "טמפו תעשיות בירה בע"מ" ונחתום סקירה זאת בניתוח SWOT, כלומר: החוזק, החולשה, האפשרויות והאיומים העומדים בפני החברה.
סביבת השיווק מורכבת מכוחות הסובבים את מחלקת השיווק, אשר מתחלקים למיקרו סביבה ומקרו סביבה.
מיקרו סביבה - מורכבת מן הכוחות שבסביבתה הקרובה של החברה, המשפיעים על יכולתה לשרת את לקוחותיה, דהיינו, החברה, צינורות השיווק, שווקי הלקוחות, המתחרים והציבור.
מקרו סביבה - מורכבת מכוחות-חברתיים גדולים, המשפיעים על כל המיקרו-סביבה, דהיינו, כוחות דמוגרפיים, כלכליים, טבעיים, טכנולוגיים, פוליטיים ותרבותיים.
ביבליוגרפיה
קוטלר, פיליפ וגארי ארמסטרנג, עקרונות השיווק. תל-אביב, המכון לפריון העבודה והייצור, 1991.
דו"ח דירקטוריון "טמפו" לתקופת הביניים ליום .30/6/98
כתבות עיתונים בנושאי שוק המשקאות וטמפו: גלובס, הארץ, מעריב, ידיעות אחרונות.
קוטלר, פיליפ וגארי ארמסטרנג, עקרונות השיווק. תל-אביב, המכון לפריון העבודה והייצור, 1991.
דו"ח דירקטוריון "טמפו" לתקופת הביניים ליום 30/6/98.
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השיווק בחברת "טמפו"", סמינריון אודות "השיווק בחברת "טמפו"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.