עבודה מס' 067915
מחיר: 362.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח הרשת במונחי איכות שירות ושימת הדגש על ציפיות הלקוח.
4,087 מילים ,6 מקורות ,2008
עבודה זו מנתחת את רשת קפה ג'ו במונחי איכות שירות ושימת הדגש על ציפיות הלקוח.
רשת קפה ג'ו עוסקת ומתמחה בקפה איכותי, אוכל טעים, טרי ובריא.
עפ"י סיווג השירותים ברשת נמצא כי קיימים מוצרים מוחשיים ולא מוחשיים.
סביבת התחרות נבחנה עפ"י חמשת הכוחות של פורטר אשר מתמקדת בחסמי כניסה ויציאה מהענף, מתחרים קיימים, כוח המיקוח של הלקוחות והספקים וכן, מוצרים תחליפים אשר קיימים במגוון רחב.
בנוסף, נבחנו האסטרטגיות לבידול ומיצוב על פני מתחרים אחרים בענף וכן, הוצג תמהיל השיווק המורחב הכולל: מחיר, מוצר, מקום, קידום מכירות / פרסום, עובדים, תהליך ועדות פיזית.
ע"מ לקבל תמונה ברורה לאיכות השירות ברשת הוצגו מס' מודלים כגון:
* מודל חמשת הפערים של GAP.
* מודל התיאטרון.
* מודל מפת השירות.
בשילוב המודלים המוזכרים, הוצג אופן מתן השירות ללקוח וכן, הכשלים הנצפים בעת תהליך מתן השירות.
נמצא כי בראש ובראשונה מקור הכשל הינו בהמתנת הלקוח למוצר שהזמין וכי קיים צורך בצמצום ופתרון בעיה זו.
בסיום העבודה הועלו נקודות אשר טעונות שיפור וכן, דרכי התמודדות עמם.
תוכן העניינים:
מבוא
1. א. הערכת אופי השירותים המסופקים
1. ב. נאמנות וציפיות הלקוח
מודל הפערים GAP
1. ג. סביבת התחרות
2. מיצוב ובידול השירות ברשת קפה ג'ו
מפת מיצוב
מודל התאטרון
3. נושאי שיפור
4. סיכום
5. מפת שירות
6. ביבליוגרפיה
יסודות הניהול · שיווק · GAP · שירות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול שיווק שירותים - קפה ג'ו", סמינריון אודות "ניהול שיווק שירותים - קפה ג'ו" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.