היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול שיווק שירותים - קפה ג'ו

עבודה מס' 067915

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הרשת במונחי איכות שירות ושימת הדגש על ציפיות הלקוח.

4,087 מילים ,6 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

עבודה זו מנתחת את רשת קפה ג'ו במונחי איכות שירות ושימת הדגש על ציפיות הלקוח.
רשת קפה ג'ו עוסקת ומתמחה בקפה איכותי, אוכל טעים, טרי ובריא.
עפ"י סיווג השירותים ברשת נמצא כי קיימים מוצרים מוחשיים ולא מוחשיים.

סביבת התחרות נבחנה עפ"י חמשת הכוחות של פורטר אשר מתמקדת בחסמי כניסה ויציאה מהענף, מתחרים קיימים, כוח המיקוח של הלקוחות והספקים וכן, מוצרים תחליפים אשר קיימים במגוון רחב.
בנוסף, נבחנו האסטרטגיות לבידול ומיצוב על פני מתחרים אחרים בענף וכן, הוצג תמהיל השיווק המורחב הכולל: מחיר, מוצר, מקום, קידום מכירות / פרסום, עובדים, תהליך ועדות פיזית.

ע"מ לקבל תמונה ברורה לאיכות השירות ברשת הוצגו מס' מודלים כגון:
* מודל חמשת הפערים של GAP.
* מודל התיאטרון.
* מודל מפת השירות.

בשילוב המודלים המוזכרים, הוצג אופן מתן השירות ללקוח וכן, הכשלים הנצפים בעת תהליך מתן השירות.
נמצא כי בראש ובראשונה מקור הכשל הינו בהמתנת הלקוח למוצר שהזמין וכי קיים צורך בצמצום ופתרון בעיה זו.
בסיום העבודה הועלו נקודות אשר טעונות שיפור וכן, דרכי התמודדות עמם.

תוכן העניינים:
מבוא
1. א. הערכת אופי השירותים המסופקים
1. ב. נאמנות וציפיות הלקוח
מודל הפערים GAP
1. ג. סביבת התחרות
2. מיצוב ובידול השירות ברשת קפה ג'ו
מפת מיצוב
מודל התאטרון
3. נושאי שיפור
4. סיכום
5. מפת שירות
6. ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

"שירות הוא כל מעשה או ביצוע שצד אחד יכול להציע לצד אחר, שהוא במהותו לא מוחשי ואינו יוצר בעלות על דבר כלשהו. ייצור השירות יכול להיות קשור למוצר פיזי או לא להיות קשור למוצר כזה".
(קוטלר, פ. הורניק, י. ניהול השיווק, 2000 עמ' 253).

"רשת קפה ג'ו" מקפידה על איכות השירות הניתנת ללקוח ומשתדלת לעמוד בציפיותיו ברמה אחת מעל כולם.
כידוע, ללקוח ישנן ציפיות רבות אשר לעיתים אינן עומדות בקנה אחד על הניתן בפועל. לכן, כדי לצמצם בין הרצוי למצוי נדרש להתמקד בציפיות הלקוח ברמה אחת מעבר.
השירות ברשת מכוון לקוח מתוך ידיעה כי הלקוח הינו הכוח המרכזי בהמשכיות ועתידה של הרשת.
עפ"י LOVELOCK ניתן לסווג את השירותים ל- 6 פרמטרים כגון:

תגים:

יסודות הניהול · שיווק · GAP · שירות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול שיווק שירותים - קפה ג'ו", סמינריון אודות "ניהול שיווק שירותים - קפה ג'ו" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.