עבודה מס' 067748
מחיר: 240.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: תוכנית יחסי-ציבור על פי מודל RACE.
4,697 מילים ,8 מקורות ,2008
עמותת "אשלים" מיסודה של ג'וינט ישראל, ממשלת ישראל ופדרציית ניו יורק הוקמה כדי לתת את הסיכוי לחיים עבור ילדים ונוער בסיכון ובני משפחותיהם. עבודה זו תביא את העוצמות של העמותה ותציע תוכנית יחסי ציבור המבוססת על מודלים שנלמדו בכתה הכוללים את מודל RACE, פירוט התוכנית על ידי תרשים גאנט ותוכנית מפורטת באמצעות הגלגל של ברנשטיין.
כותבות עבודה זו נחשפו במהלך עבודת איסוף המידע לעשייה החברתית המגוונת המתרחשת בכל זמן נתון על ידי עמותת אשלים המפתחת שירותים לילדים ונוער בסיכון.
מטרתה של תוכנית יחסי הציבור תהיה להעלות את המודעות וגיוס כל בעלי העניין (כפי שיפורטו בהמשך) למען המשך קיומה של עמותת אשלים לטווח הארוך על-מנת שתוכל ליישם את חזונה לצמצום היקף אוכלוסיית הילדים בסיכון.
תוכן ענייניים:
מבוא - עמותת אשלים - למען עתיד ילדינו
1. מחקר - RESEARCH
1.1. ניתוח הסביבה
1.1.1. ניתוח P.E.S.T.
1.1.2. ניתוח S.W.O.T.
1.1.3. מסקנות
1.2. זיהוי בעלי עניין
1.2.1. בעלי עניין פנימיים
1.2.2. בעלי עניין חיצוניים
2. פעולה - ACTIONS
2.1. מטרות תוכנית יחסי-הציבור
2.2. התאמת ערוצי מדיה לבעלי עניין
3. תקשורת - COMUNICATION
3.1. תקשורת (לפי Harrison, 2000)
3.2. תוכנית יחסי-ציבור
3.2.1. צוות PR - צוות ביצוע
3.2.2. תוכנית פעילות לצוותPR
3.2.3. תוכנית הפעולה
3.2.4. טבלת גאנט לפעילות מתוכננת של יחסי-הציבור לשנה קלנדארית
3.2.5. תקציב שנתי לתוכנית יחסי-הציבור
3.3. הודעה לעיתונות
4. הערכה -EVALUATION
4.1 מודל הערכה שלWATSON (1977)
4.2 הערכה לתוכנית יחסי-הציבור של אשלים
5. ניהול משבר
6. סיכום
7. ביבליוגרפיה
נספחים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יחסי ציבור - עמותת אשלים ", סמינריון אודות "יחסי ציבור - עמותת אשלים " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.