עבודה מס' 067747
מחיר: 240.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בחינת התרבות, התקשורת והמוטיבציה בחברת פרטנר תוך התמקדות במחלקת המכירות.
2,643 מילים ,12 מקורות ,2008
חברת פרטנר תקשורת בע"מ היא חברת תקשורת סלולארית המפעילה רשת בישראל תחת המותג "Orange".
התקשורת הארגונית נבחנה בעזרת התיאוריה של בר חיים (1994) אשר מחלקת את התקשורת לשתיים: תקשורת בלתי פורמאלית ופורמאלית. באמצעות תיאוריה זו, העבודה מוכיחה שמערכות התקשורת בפרטנר מפותחות ומתקדמות ומופיעות בצורות שונות.
בחרתי בתורת ההוגנות של אדאמס על מנת לבחון את המוטיבציה במחלקת המכירות ומזה עולה כי למרות שהחברה מודעת לחשיבות שבשמירה על הוגנות עדיין אין באפשרותה ליצור הוגנות מלאה עקב הסכמי העסקה שונים וכמובן לאנשים שונים אשר יצרו פערים ביעדים למרות שהיעדים שווים.
המלצות:
תרבות - ביצוע בפועל של הערכים ליצירת תרבות טובה יותר ונעימה יותר לכל העובדים.
מוטיבציה - קיים הבדל בין העובדים ביעדים לעומת יעדים זהים, הפער הזה ניתן לצמצום רק אם במידה ויבוצע מהלך שבו יושוו כל הסכמי השכר לאותו הסכם לכל העובדים.
תוכן עניינים:
מבוא
התרבות של חטיבת המכירות
רובד תוצרים הגלויים
רובד ערכים
רובד הנחות הבסיסיות
התקשורת במחלקת המכירות
תקשורת בלתי פורמאלית
תקשורת פורמאלית
מוטיבציה במחלקת המכירות
סיכום
בבילוגרפיה
נספח
חברת · תקשורת · טלפון · סלולרי · סלולארית · טכנולוגיית · דור · שלישי · מחלקת · מכירות · פלאפון · פלאפונים · טלפוניה · טלפונים · ניידים · שיין · מאסלו
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תרבות ארגונית - חברת פרטנר אורנג'", סמינריון אודות "תרבות ארגונית - חברת פרטנר אורנג'" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.