היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת תוכניות הריאליטי על המוסר בחברה (מוסר בעסקים)

עבודה מס' 067680

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: סקירה ספרותית בדבר יסודות הז'אנר, ריסון פנימי וחיצוני, וניתוח הבעיה המוסרית עפ"י גישת בעלי עניין.

9,017 מילים ,28 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

בעבודה זו נסקור ספרות מחקרית בנושא תכניות המציאות המוסר בחברה והתערבות הרגולאטור. ננתח את הבעיה המוסרית על פי גישת בעלי עניין, ברמה האמפירית, ברמה האינסטרומנטאלית וברמה הנורמטיבית(קפיטליזם קנטיאני). כמו כן, נציג את אופן הפיקוח של הרגולאטור במדינות שונות כפי שהציגה אלפנט לפלר (2003) בסקירתה על תכני תכניות מציאות אלו במטרה לשמור על רמה מוסרית מסוימת. כמו כן, נציג את הסקירה תוך התבססות על תכניות מציאות פופולאריות כמו "האח הגדול", "הישרדות", "כוכב נולד".

השאלה המרכזית בוחנת את המרכיבים, המאפיינים והמסרים של תכניות המציאות והשפעתם על המוסר בחברה.

כדי לענות על שאלה זו ניעזר בשלוש שאלות משנה:
1. מהם הגורמים לשיתוף פעולה של הצופים והמשתתפים עם הפקת תכניות המציאות?
2. מהו המדד העיקרי מבחינת המדיה בשידור תכניות מציאות? ומה חלקה באחריות החברתית?
3. מהן אמצעי הפיקוח על רמת התכנים בתכניות המציאות? והאם הפיקוח יעיל?

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. סקירה ספרותית
2.1 מאפייני תכניות המציאות
2.2 מסרים וערכים בתכניות המציאות
2.3 נתונים כלכלים על היקפי התכנית, עלויות, ביקוש ורווח
2.4 ריסון פנימי וחיצוני
3. ניתוח הבעיה המוסרית עפ"י גישת בעלי עניין
4. דיון ומסקנות
השלכות המחקר
מגבלות המחקר
מחקרים עתידיים
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

תכניות המציאות הפכו לתכניות פופולאריות בקרב מדינות רבות מסביב לעולם. אפשר למצוא ערוצי שידור רבים שנחלו הצלחה עם בחירתם להוסיף ללוח התכניות פורמט של תכניות מציאות. תוכניות המציאות אינן מתסרטות בדרך כלל, ומתעדים אירועים אמיתיים בניגוד לדרמה כתובה. המשתתפים הינם לרוב אנשים שאינם שחקנים, ואינם מגלמים תפקיד מוגדר אלא מגלמים את עצמם. (Murray & Ouellette, 2004 ).
מעבר להיעדר התסרוט והמשחק של המשתתפים, ישנם דפוסים הקיימים כמעט בכל תכניות המציאות (ויקיפדיה):

תגים:

רייטינג · תוכניות מציאות · מוסר ועסקים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת תוכניות הריאליטי על המוסר בחברה (מוסר בעסקים)", סמינריון אודות "השפעת תוכניות הריאליטי על המוסר בחברה (מוסר בעסקים)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.