היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול שיווק שירותים - שופרסל

עבודה מס' 067647

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הארגון ורמת השירות.

6,194 מילים ,29 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

עבודה זו נכתבה במטרה לבצע ניתוח של שיווק השירות ברשת שופר סל.
הרשת הינה עסק קמעונאי אשר בנויה מ 162 סניפים.
כל סניף בנוי מחנות המציעה כלי בית, מתנות, אביזרי עיצוב ונוי, מוצרי יסוד, ניקיון וכד' כאשר בשטח החנות יש בית קפה /מאפה.
בוצעה סקירה על ענף הקמעונאות ש-רשת שופר סל הינה חלק בלתי נפרד ממנה.
בוצע ניתוח של הארגון ע"פ מודל סיווג עסקי שירות.
הוצג תמהיל השיווק המורחב תוך הרחבה שלה- P-3 הנוספים: תהליכים, אנשים ועדויות מוחשיות.
נילקח תהליך של הרכישה בסניף של הרשת אשר בוצעה עבורו מפת שירות המפרטת את התפאורה, הזמן בדקות, פעילויות הלקוח, פעילויות הקו הראשון ופעילויות הקו השני.
הוצג מודל פערי הציפיות מהשירות אשר מגדיר כל פער ודרך ההתמודדות עימו. כמו כן צוין באם פער זה קיים / לא קיים ברשת שופר סל ובמידת הצורך מה ההמלצה לצמצום הפער.

ההתייחסות שניתנה בעבודה זו ולניתוח מודל פערי הציפיות בפרט התבצעה מתוך חוץ ארגונית
במסגרת הקורס הנ"ל הועברו ידע וכלים להבנת צורכי הלקוח, ראיית התהליכים מעיני הלקוח והחשיבות בכך.

תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
ענף הקמעונאות
רשתות השיווק בישראל
רקע כללי חברת שופר-סל
תוצאות עסקיות
מבנה ארגוני שופר סל
חזון החברה
חברות בת
Home Shopping
שיתוף פעולה חיצוני
מועדון לקוחות סופרכארד
ניתוח סוג הארגון
מודל עסקי שירות
תמהיל השיווק המורחב
מפת שירות
ניתוח לפי מודל פערי הציפיות "מהשירות"
פער 1: פער בין ציפיות הלקוח לבין תפיסות ההנהלה.
פער 2: פער בין תפיסות ההנהלה לבין הגדרת השירות
פער 3. פער בין הגדרת השירות לבין מתן השירות בפועל
פער 4: פער בין אספקת השירות לבין תקשורת חיצונית
פער 5: פער בין השירות הנתפס לבין השירות הצפוי
המלצות
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

וירסמה (1999) טוען כי חברות המספקות את שביעות רצונו של הלקוח, הופכות את השירות ללקוח לטעם קיומן ומתוך כך רוכשות את אמון הלקוחות ואת נאמנותם המוצקה.
פיטרס (2001) מגדיר את איכות השירות בעסק שירות מקצועי כביצועים ומדיניות שהשיפוט וההערכה עליהם נמצאת בעולם החיצוני, עולמו של הקליינט, עולמם של הביצועים המוכחים ולעם העובדה עצמו.
מוצר / שירות - Product
תמהיל המוצרים ברשת הינו כלי בית, מוצרי מכולת (חלב,לחם,שימורים,בשר וכדו') מוצרי היגיינה, מוצרי ילדים, טלפונים סלולאריים, בית קפה.
Dourado (2001) טוען כי בעולם של עודף היצע ועליית קרנו של הלקוח מתבטאת איכות השירות ביצירת ערך מוסף ללקוח המעוניין במוצר / שירות מיידית, ובצורה שתתאים ביותר לצרכיו כעת.

תגים:

ניהול שיווק · שירותים · ניהול · שיווק

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול שיווק שירותים - שופרסל", סמינריון אודות "ניהול שיווק שירותים - שופרסל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.