היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח עסק: סוכנות הנסיעות מונה טורס

עבודה מס' 067644

מחיר: 144.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח השרשרת הלקוחות וסביבה העסקית, וסקירת בעיות ופתרונן.

4,012 מילים ,7 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

רשת מונה טורס היא חברת אחות של החברה הציבורית "השטיח המעופף" והיא חברה באיגוד הבינלאומי לתחבורה אווירית IATA וכן בהתאחדות סוכני הנסיעות בישראל.
רשת מונה טורס מציעה את כל מגוון השירותים בתחום נסיעות, תיירות ונופש:
טיסות סדירות וטיסות שכר, בתי מלון והשכרת רכב, טיולים מאורגנים, ארגון כנסים ואירועים מסוגים שונים, ימי גיבוש וכיף, ספא, סקי, חבילות תיור ונופש בארץ ובעולם, כל זאת באמצעות מערכת מקוונת במשך 24 שעות ביממה ליחידים, למשפחות ולקבוצות.
בעבודתנו זו, בחרנו להתמקד בסניף "מונה טורס" - קריון בקרית ביאליק הקיים מזה 5 שנים ולשם כך נעזרנו בעזרתו האדיבה של מנהל הסניף.

תוכן העניינים:
מבוא
שרשרת לקוחות
מנהל הסניף בתפקיד ספק - קשר של מנהל/לקוח
שרשרת לקוחות- סיכום והשוואה
ניתוח חמשת המימדים של הסביבה- על פי PESTEL:
החוקים הבסיסיים המשפיעים על העסקים והשיווק
השפעות בינלאומיות על העסק
מהן הסוגיות המוסריות/אתיות המעורבות בעסקים
השינויים הצפויים במדיניות הממשלתית
השפעת השינויים על הדרך בה מתנהלים העסקים
* סביבה כלכלית
המצב הכלכלי השורר במשק
עלויות אנרגיה
* סביבה טבעית,חומרי גלם
שינויים הצפויים בעתיד
השפעה על התנהלות העסקים
* סביבה טכנולוגית
אפשרויות טכנולוגיות קיימות
מוצרים חדשים העשויים להיות ניתנים לייצור בעתיד הקרוב
* סביבה חברתית ותרבותית
המגמות העכשוויות בשוק
שינויים בערכים ובאמונות בישראל
שינויים באורח החיים והדמוגרפיה
הפקת תועלת מהשינויים הללו
* סביבה ירוקה
מהו מצב הזיהום היום?האם זה משתפר?כיצד ניתן לקדם אותו?
איזה סוגי אנרגיה ירוקה יתפתחו?כיצד נוכל לשלב אותם בענף?
כיצד ניתן לערב יותר את הממשלה בנעשה?

דו"ח בעיות ומגמות המשפיעות על הענף היום ועל הענף בעתיד:
בעיות ומגמות הענף
דו"ח על ההזדמנויות בענף
בעיות ופתרונן ומגמות בחברת "מונה טורס"-סניף קריון
ביבליוגרפיה (אינטרנט)

קטע מהעבודה:

"הציפייה העיקרית של לקוח ממני כספק הוא מחיר אטרקטיבי. לקוחות בישראל, עדיין לא יודעים להעריך שירות זהו תהליך שייקח זמן לייצר אותו והנושא המרכזי שמעסיק אותו היום זה מחיר טוב".
זהו גם הדבר שהלקוח חושב שצריך לשפר בקשר- את המחיר. אך לא תמיד הדבר אפשרי. על שירות- גובים תשלום ועל כל תיק שנפתח בסוכנות נסיעות, על הלקוח לשלם $19 דמי טיפול. לא תמיד הלקוח מוכן לשלם זאת אך גם מעוניין בשירות אנושי וממושך "לכל דבר יש מחיר. גם לשירות".

תגים:

swot · pestel · שרשרת לקוחות · שיווק · תיירות · טיסות · סוכנות · סוכן נסיעות

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח עסק: סוכנות הנסיעות מונה טורס", סמינריון אודות "ניתוח עסק: סוכנות הנסיעות מונה טורס" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.