היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק קוסמטיקה מישראל לאירופה

עבודה מס' 067418

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח הסביבה העסקית של ענף הקוסמטיקה בישראל ובאיחוד האירופאי ואסטרטגית שיתוף פעולה בין חברת חבקין ובין חברת CLARINS הצרפתית.

4,241 מילים ,5 מקורות ,2005

תקציר העבודה:

בעבודה זו התמקדנו בניתוח הסביבה העסקית של ענף הקוסמטיקה בישראל ובאיחוד האירופאי, וכל זאת בסביבה המשתנה ע"י חוקים ותקנות, מערכות איכות הסביבה ואף פוליטיקה.
לאחר בחינה, המלצנו על נקיטת אסטרטגית שיתוף פעולה בין חברת חבקין ובין חברת CLARINS הצרפתית. לשוק הקוסמטיקה ישנו פוטנציאל גידול הן בישראל ובמיוחד באירופה. באיחוד האירופאי קיים כבר היום פוטנציאל גדול שיגדל לאחר הצטרפות החברות הנוספות אליו במהלך 2004 ו- 2007.
המגמות המאפיינות את השוק האירופי כעת הם הוזלת עלויות ייצור תוך שימת דגש על נושא איכות הסביבה ולכן הסביבה הישראלית מתאימה לשתי מגמות אלו כיוון שניתן להעביר את תהליכי היצור לישראל ולמקם אותם באזורים דלים באוכלוסייה ובכך לתפוס שתי ציפורים במכה אחת.
מן הבחינה האקולוגית שוב ישנה הלימה בין ראותו של השוק למדינת ישראל בשתיהן נושא זה הוא חשוב (למרות שבישראל קצת פחות) שתיהן מנסות לקדם אותו על ידי חקיקת חוקים תקנות ונהלים אשר יעזרו הן לצרכן והן למדינה לשמור על איכות הסביבה טוב יותר.

שיתוף הפעולה בין החברות יביא לאיחוד יתרונותיהם שהם מוצרים טבעיים, עמידה בתקנות וחוקים של איכות הסביבה וללא ניסויים בבע"ח- מצד החברה הישראלית תוך ניצול יתרונות החברה הצרפתית שהם ביסוס הון עצמי, תמהיל מוצרים ופתיחת השוק האירופאי.

תוכן העניינים:
א. מבוא
א 1. כללי- השוק המשותף
א 2. שוק הקוסמטיקה בישראל
א 3. שוק הקוסמטיקה באירופה
א 4. הסכמי סחר ישראל- השוק האירופאי

1. השוק הישראלי והאירופאי
1 א. כללי
1 ב. מודל פורטר
1 ג. מודל PESTLI
1 ד. טבלת השוואה ישראל- האיחוד האירופאי

2. חברת CLARINS
2 א. חברת CLARINS האירופאית
2 ב. SWOT: CLARINS
2 ג. חלופות אסטרטגיות

3. חברת חבקין
3 א. חברת חבקין הישראלית:
3 ב. SWOT: HAVKIN
3 ג. חלופות אסטרטגיות
4. סיכום
5. ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

בעיית ה"גודל" הקיימת בחברות מישראל, אינה קיימת בחברות האירופאיות. רוב חברות הקוסמטיקה באירופה הינן חברות בינלאומיות גדולות הן מבחינת מספר מפעלים, עובדים וביסוס כספי והן מבחינת סניפים ושיתופי פעולה ברוב ארצות העולם.
הורדת המכסים בישראל, שהקשה על החברות הישראליות, נתן דרך ופריצה לחברות מהעולם ובמיוחד מהשוק האירופאי המשותף.
מעצם היותם חברות רב לאומיות, שיטות העבודה שונות משיטות העבודה בארץ. אתיקה עסקית שונה, טעמים וצרכים שונים בכל שוק, ושיטות הפצה שונות. יתרה מזו,מודל העבודה של חברות אלו שם את הצרכן בראש, ודבר זה בא לידי ביטוי בשירות צרכנים, אחריות חברתית ואיכות המוצר.

תגים:

השוק · המשותף · האיחוד · האירופאי · הסכמי · סחר · ישראל · אירופה · ענף · הקוסמטיקה · ניהול · בהקשר · אירופאי

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק קוסמטיקה מישראל לאירופה", סמינריון אודות "שיווק קוסמטיקה מישראל לאירופה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.