עבודה מס' 067404
מחיר: 217.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: תרגיל בשיטות מחקר איכותניות הכולל: יומן שדה, ראיונות (תפיסה סובייקטיבית של הנחקר), תצפיות בסופרמרקטים (אתנוגרפיה).
7,267 מילים ,15 מקורות ,2008
במדעי החברה, מחקר איכותני, או מחקר איכותי, הוא כינוי לכל סוגי המחקר שאינם משתמשים בנתונים מספריים ובניתוחים סטטיסטיים של אותם הנתונים, וזאת בניגוד לשיטות מחקר כמותיות. המחקר האיכותי כולל בתוכו מספר זרמים מתודולוגים, בין השאר - אתנוגרפיה, תאוריה מעוגנת בשדה, מחקר נרטיבי, סיפורי חיים וחקר מקרה. כמעט בכל המקרים, המחקר האיכותני משמש כמתודולוגיה מחקרית לאפיסטמולוגיה פוסט פוזיטיביסטית, היינו, לפרדיגמה הפרשנית-הבנייתית.
העבודה מורכבת מיומן שדה, כולל ראיונות (תפיסה סובייקטיבית של הנחקר), תצפיות (אתנוגרפיה), הסבר מתודולוגית המחקר, התרגיל עצמו. נושא המחקר (שאלת המחקר), תצפיות וראיונות, ממצאים,דיון ומסקנות.
שאלת המחקר הינה: פרמטרים של דחק וסביבה משתנה כמעצבי התנהגות צרכנית
התצפיות הראשונות נערכו בסופרמרקט "מחסני כמעט חינם" ברחוב נחלת יצחק בת"א (מגדלי ת"א). התצפיות האחרות התבצעו בסניף שופרסל ביג, גרנד קניון חיפה, בקופה הרגילה, בדוכן "פרוזן-יוגורט" חדש בתוך הסופרמרקט ובדוכן לוטו שם, ביום ו' וביום חול.
הגבולות החברתיים (אינטראקציות): מבנה סוציולוגי של תור צפוף וישראלי בו לא נשמר מרחק "מחיה" סביר.
שיטות מחקר · איכותניות · איכותיות · התנהגות צרכנים · תצפיות וראיונות · סופרמרקט
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פרמטרים של דחק וסביבה משתנה כמעצבי התנהגות צרכנית", סמינריון אודות "פרמטרים של דחק וסביבה משתנה כמעצבי התנהגות צרכנית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.