היישום אינו מחובר לאינטרנט

מדיניות עסקית של דואר ישראל

עבודה מס' 067106

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת החברה באמצעות מודלים: PESTE, S.W.O.T, BSS, BCG

6,519 מילים ,6 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

בעבודה זו, נדון במספר מודלים שנלמדו במהלך הקורס ונראה כיצד כל מודל מיושם בדואר ישראל.
בעזרת המודלים נבחן את נקודות החוזק והחולשה של רשות הדואר.
המודלים שנדון בהם במהלך העבודה הינם:
* מודל S.W.O.T הבוחן נקודות חוזק אל מול חולשה של הפירמה, מזהה את ההזדמנויות בשוק אל מול האיומים.
* מודל ה BSS - מודל בעל אספקטים ארגוניים נרחבים, נעסוק בעשרת השלבים של המודל. נראה כי על מנת להעצים את החברה, יש להתייחס לכל שלב ושלב בצורה מעמיקה.
* מודל ה PESTE
* מודל בוסטון - BCG.
בנוסף, נעביר שאלונים הבוחנים את מידת שביעות הרצון של קהל היעד את שירותי הדואר, וע"פ כן נציע אסטרטגיה חלופית יעילה יותר.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. מטרת העבודה
3. רקע ונתונים על חברת דואר ישראל בע"מ
4. מתחרים
5. ניתוח סביבת המאקרו, ניתוח מודל ה -PESTE
6. ניתוח סביבת המיקרו, בהתאם למודל ה- SWOT
7. מודל BSS - Business strategic structure
8. מבנה האסטרטגיה העסקית של דואר ישראל - יישום מודל BSS
9. מודל לסיווג סל המוצרים של חברת הדואר, "מודל בוסטון" - BCG
10. מודל מחזור חיי המוצר/הענף - PRODUCT LIFE CYCLE
11. מחקר הבודק את תפיסת הלקוחות את דואר ישראל
12. השאלון
13. ניתוח השאלונים
14. אסטרטגיה חלופית
15. סיכום
16.ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

סביבה טכנולוגית:
שימוש בטכנולוגיות מיון דואר משוכללות בשלושה מוקדים בארץ, תחנות שירות ממוחשבות בסניפים, מערכת ממוחשבת למעקב אחרי דברי דואר וחבילות, מערכות מחשוב וסליקת מסמכים בנקאיים מתקדמים, אוטומטים למסירת דברי דואר לנמנעים.
כניסתם של מכונות אוטומטיות מגרמניה של חברת סימנס- דוארמט,מהמתקדמות באירופה אשר ייעלו בצורה משמעותית את חלוקת דברי הדואר. במסגרת השירות, עם קבלת דבר דואר והטענתו לדוארמט, יקבל הלקוח הודעת SMS או הודעה באמצעות הדואר האלקטרוני ואז יוכל הלקוח לקבל את דברי הדואר הגדולים, החבילות והרשומים דרך הדוארמט, 24 שעות ביממה, לאחר זיהוי באמצעות כרטיס מגנטי הנושא קוד אישי.

תגים:

אסטרטגיה עסקית · שיווקית · מודלים עסקיים · שיווק

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מדיניות עסקית של דואר ישראל", סמינריון אודות "מדיניות עסקית של דואר ישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.