עבודה מס' 068937
מחיר: 423.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: סקירת החברה וניתוח על פי מודלים שונים.
13,582 מילים ,12 מקורות ,2011
החברה הוקמה ע"י רמי לוי שיווק השקמה בע"מ, שהינה חברה פרטית בבעלותם של בני הזוג רמי ועדינה לוי שהוקמה בשנת 1985 (להלן "שיווק השקמה"). קודם להקמת שיווק השקמה פעל רמי לוי, החל משנת 1976, בתחום השיווק הקמעונאי במחירים סיטונאים לצרכן, ע"י פתיחת חנויות באזור ירושלים ושיווק לחנויות ולמוסדות. החל משנת 1985, שיווק רמי לוי מוצרים בבלעדיות לחנויות, מרכולים, ורשתות שיווק.
בשנת 1992 פתח רמי לוי חנות "דיסקאונט" גדולה בירושלים, אשר הציעה מוצרי מזון, צריכה ומוצרים שאינם מזון- כמו: הלבשה, מוצרי הגיינה וכדומה - במחירים זולים לצרכן הפרטי.
תוכן עניינים:
רשתות שיווק המזון
מבנה ענף המזון בישראל
חברת רמי לוי - שיווק השקמה בע"מ
הממד הפנים ארגוני של חברת רמי לוי בע"מ
רמי לוי - הרשת הרביעית המובילה
ממד הסביבה החיצונית של הארגון
מיצוב החברה
ניתוח החברה עפ"י מודלים שונים
ביבליוגרפיה
רשתות שיווק · רשת שווק · מזון · קמעונאי · קמעונאות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מדיניות עסקית - רמי לוי שיווק השיקמה", סמינריון אודות "מדיניות עסקית - רמי לוי שיווק השיקמה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.