עבודה מס' 067096
מחיר: 193.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בחינת בעיית יחסי הציבור של עמותת טל חיים על ידי מודל RACE.
3,404 מילים ,7 מקורות ,2008
עבודה זו בחנה וחקרה את בעיית יחסי הציבור של עמותת טל חיים על ידי מודל RACE.
R = מחקר
A = פעולה
C = תקשורת
E = הערכה
על פי האות R העבודה ערכה 2 מחקרים: המחקר הראשוני אשר נעשה על ידי העמותה עצמה והמחקר השניוני אשר נעשה על ידי חברי הקבוצה, לאחר מכן נערכו התאמות בין המחקרים למציאת הפתרון הרלוונטי לעזרת העמותה.
על פי האות A עבודה זו ערכה ניתוח לזיהוי בעלי העניין (קהל היעד) אשר כלל את האינטרסים, הקונפליקטים, פתרונות יצירתיים, שת"פ עם קהלים בעלי עניין, בניית WIN-WIN והצבת מטרות ויעדים.
על פי האות C העבודה קבעה את תוכנית התקשורת המתאימה לה על ידי חלוקה נכונה של המדיות השונות. כמו כן, נערכה בניית תוכנית של יחסי הציבור על פי המודל של ברנשטיין.בעבודה זו הוצג משבר, ניהולו הנכון ופתרונו. למטרת קידום הקמפיין הומצא סלוגן.
על פי האות E עבודה זו הציגה דוח כספים של עלויות והוצאות של האירוע ובסוף נעשתה הערכת האירוע, שיפורו,בעיה נוספת ושיפורה.
תוכן עניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
ניתוח מצב נוכחי נבצע תוך שימוש במודל PEST
במודל SWOT
מחקר לפי מודל Race
R = מחקר
A = פעולה
C = תקשורת
E = הערכה
ביבליוגרפיה
נספחים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יחסי ציבור - עמותת טל חיים", סמינריון אודות "יחסי ציבור - עמותת טל חיים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.