עבודה מס' 067072
מחיר: 241.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בחינה של שיווק "מירס כשר" לפלח השוק החרדי.
2,810 מילים ,11 מקורות ,2006
עבודה עסקה בנושא "מירס כשר" - מירס לעולם החרדי.
תואר מוצר הליבה, המעטפת הראשונה והערך המוסף למוצר.
העבודה מציגה את פילוח השוק של המוצר ואת משתני הפילוח.
נוסף על כך, העבודה בדקה את פלח השוק אליו פונה המוצר, פלח זה הינו השוק החרדי, המתאפיין בכמה מאפיינים עיקריים, כגון: אישור רבני, שמירת הדת, הסתייגות מרכילות, משפחות מורחבות, שיווק אישי וכדומה.
בנוסף הוצגו משתני הבידול בין המוצר ובין מתחריו.
בהסתמך על משתני הבידול, הוצגה מפת תפיסתית של המוצר ביחס למתחרים, בה נראה כי המוצר המדובר זול יחסית למתחריו, אולם עובדה זו לא מונעת ממנו להיות איכותי באותה מידה.
העבודה מציגה פלח שוק חדש, הדורש גם הוא את אותן תכונות הקיימות ב" מירס הכשר". פלח שוק זה הינו השוק הערבי השמרן.
שוק זה מתאפיין גם הוא בשמרנות מפני ליברליזציה, משפחות מורחבות ושיווק אישי.
תוכן עניינים:
מבוא
מאפייני ליבה
תהליך פילוח השוק
שוק המטרה
התנהגות צרכנים
משתני הבידול
המלצות לשוק חדש
תמהיל השיווק
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה
פורטר · שיווק · SWOT · PEST · קוטלר · בידול · מיצוב · מאפייני ליבה · התנהגות צרכנים · תמהיל השיווק
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק חברת מירס", סמינריון אודות "שיווק חברת מירס" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.