עבודה מס' 067068
מחיר: 302.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בחינת רמת הסביבה השירותית, ניתוח הסביבה השירותית על ידי מודלים, זיהוי נקודות תורפה ודרכים לפתרונות נקודות התורפה.
4,413 מילים ,13 מקורות ,2007
עבודה זו בוחנת שלושה ארגונים ברמת הסביבה השירותית שלהם, מנתחת את הסביבה השירותים על ידי שימוש במודלים שונים, מזהה נקודות תורפה ומציעה דרכים לפתרונות נקודות התורפה.
שלושת הארגונים שיבחנו הם מרכז השירות של אורנג', תחנת דלק דור דרך המכבים 28 ראשל"צ, הולמס פלייס אנרג'י, סניף רוטשילד ראשל"צ ופארק הלונה פארק, גני התערוכה ת"א.
תוכן עניינים:
מבוא
תיאור הארגונים
תיאור חווית שירות
הגדרת ה-Servicescape
ניתוח הארגונים על פי מודל התיאטרון ומפות השירות שלהם
מודל הפערים (מבוצע עבור סניף אורנג' בראשון לציון)
מיצוב ובידול
המלצות לשיפור השירות
service scape · מודל הפערים · מפת שירות · מודל התיאטרון · לאבלוק · סיווג החברה · נותן השירות · SERVUCATION · ייצור השירות · פורטר · PEST · SWOT · הורניק · הכוחות הגנריים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול שיווק שירותים - אורנג', לונה פארק, הולמס פלייס", סמינריון אודות "ניהול שיווק שירותים - אורנג', לונה פארק, הולמס פלייס" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.