עבודה מס' 066821
מחיר: 120.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: מטרות ההדרכה, את מי מדריכים ומתי, השיקולים הנוגעים להדרכה, כיצד מתבצע תהליך ההדרכה לשלביו השונים וטכניקות הדרכה מקובלות.
1,525 מילים ,4 מקורות ,2008
עבודתי עוסקת בנושא הדרכת עובדים בבתי מלון.
ברוב בתי המלון הגדולים והבינוניים בארץ מייחסים חשיבות רבה למחלקת ההדרכה.
כמו כן סכומי הכסף המושקעים במחלקת ההדרכה, גדולים יחסית לעובדה שמחלקת ההדרכה איננה מספקת מוצרים מוגמרים ולא שירותים לאורחי המלון.
מדוע אם כן יש צורך רב כל כך להשקיע בנושא ההדרכה ?
מהי ההשפעה של ההדרכה על טיב, איכות ויעילות העבודה לגבי עובדים חדשים וותיקים?
כמו כן, נשאלת השאלה האם לא כדאי לחסוך סכומים אלו ולתת לעובדים לצבור ניסיון תוך כדי עבודתם ובדרך זו לתת להם ללמוד את עבודתם.
הדרכת · עובדים · בתי · מלון · הגדרת · מטרות · מטרה · כללית · מטרה · התנהגותית · ארגון · תהליך · הדרכה · טכניקה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הדרכת עובדים בבתי מלון", סמינריון אודות "הדרכת עובדים בבתי מלון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.