היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק ישראל כמוצר תיירות בגרמניה.

עבודה מס' 066744

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח המוצר ופלח השוק והצעת חלופות אסטרטגיות.

4,924 מילים ,7 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

בהתייחס לנתונים של 2003 ו 2004 ניתן לראות שבממוצע כ- 35% התייר הגרמני בא לארץ לביקור קרובים אך יחד עם זאת ניתן לראות בתיירות עסקים פלח שוק גדול כ- 22%, זהו פלח שוק מאוד חשוב לישראל היות והם מוציאים כסף רב במדינה ותורם טוב לכלכלה בישראל. בנוסף לכף ניתן לראות שהתייר הגרמני מגיע גם כתיירות של שלושת ה-S לישראל עם כי יש לישראל מתחרים בתוחם זה, כמו כן תיור וטיול, צליינות והיסטוריה הם חלק נכבד בפלחי השוק של התייר הגרמני לישראל, פלחי שוק אחרים שלהם לא באחוזים גבוהים ניתן לראות בטיפול רפואי (3%), בסולידאריות ומחקר לימודים.(סקר תיירות נכנסת 2003, 2004).

תוכן עניינים:
גרמניה - רקע כללי (מתוך: ויקיפדיה)
פרק 1 - גורמי רקע במדינת המקור
1.1 השפעת תרבות החופשה על התנועה לארץ
1.2 מבנה דמוגראפי וסוציו- אקונומי והשפעתו על מגמות התנועה לישראל.
1.3 השפעת הדת על התנהגות התנועה לארץ.
1.4 השפעת המודעות לישראל על התדמית והרצון לבקר בארץ.
1.5 יתרונות ומגבלות לתנועה לישראל.
1.5 יתרונות ומגבלות לתנועה לישראל.
פרק - 2 גורמי המוצר התיירותי.
2.1 השפעת המצב הביטחוני על מגמת התנועה לארץ.
2.2 השפעת היצע המוצרים על הביקוש.
2.3 יתרונות ומגבלות בתנועה לישראל.
פרק 3 - גורמי תעופה.
3.1 השפעת היצע המושבים בכלל הטיסות על פיתוח התנועה לארץ.
3.2 השפעת פריסת נמלי התעופה על זמן ההגעה לארץ.
3.3 יתרונות ומגבלות בתנועה לישראל.
4.1 השפעת התנועה ליעדים בים התיכון בדגש על המזרח התיכון ולמדינות הגובלות עם ישראל.
4.2 השפעת מוצרים זהים המתחרים בתנועה לישראל.
4.3 השפעת הנוכחות התקשורתית של יעדים אחרים בתקשורת הגרמנית על ההגעה לישראל
4.4 יתרונות ומגבלות בתנועה לישראל.
פרק 5- צינורות השיווק.
5.1 מבנה שוק התיירות הכללי ב - 2006
5.1.1 תיירים לפי סוג אכסון.
5.1.2 אופן הגעה לישראל.
5.1.3 הוצאה ממוצעת לתייר הגרמני בישראל.
5.2 יחס המכירות לישראל
5.3 מאמצי השיווק וההפצה של הסיטונאים
5.4 מאמצי השיווק של חברות התעופה.
פרק 6 - סיוע למכירות.
6.1 אופן ביצוע המכירות ומידת ההכרה והמודעות למוצר "ישראל".
6.2 הערכת המכירות ע"י גורמים מהארץ ישירות לצרכן
6.3 השפעת הפיתוח הטכנולוגי במערכי ההזמנות על המכירות לישראל.
6.4 יתרונות ומגבלות התנועה לישראל.
פרק 8 - סיכום מסקנות של יצירת הביקוש.
פרק 9 - סיכום המסקנות בפיתוח צינורות השיווק.
פרק 10- סיכום המסקנות בסיוע לקידום מכירות.
פרק 11- דרכי פעולה אלטרנטיביות
האסטרטגיה השיווקית הנבחרת
ביבליוגרפיה

הערת מערכת: מקורות העבודה הם: ויקיפדיה, לשכות הסטטיסטיקה של שתי המדינות, סקר תיירות נכנסת 2003, 2004.

קטע מהעבודה:

היצע המוצרים שמציעה ישראל לתייר הגרמני מלבד תיירות עסקים וכנסים הם שפע של מוצרים, כגון טיול ותיור, בילוי ונופש, היסטוריה עשירה, אתרי צליינות רבים, תיירות מרפא, ותיירות שלושת ה- S.
עפ"י ניתוח תרבות החופשה של התייר הגרמני ניתן לראות כי הוא מחפש אחר מקומות שלא מרוחקים מגרמניה בעיקר שהמטרה היא בילוי ונופש, לרוב התייר הגרמני יעדיף נופש בגרמניה.
התייר הגרמני מחפש אחר ארצות חמות, היסטוריה ומקומות קרובים לגרמניה, עפ"י תרבות זו לישראל יש מה להציע לתייר הגרמני מבחינת מוצרים תיירותיים וגם מבחינת איכותם, החיסרון של ישראל היא בכך שהמחיר עבור חופשה לתייר הגרמני יקרה יחסית למתחרים, מה שגורם לכך שמעטי יכולת יעדיפו יעדים אחרים מישראל.

תגים:

תיירות · שיווק · גרמניה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק ישראל כמוצר תיירות בגרמניה.", סמינריון אודות "שיווק ישראל כמוצר תיירות בגרמניה." או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.