עבודה מס' 066719
מחיר: 423.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: האתר יד ושם כיעד תיירותי תרבותי - ניתוח פרופיל המבקר באתרי הנצחה.
8,308 מילים ,28 מקורות ,2002
אין ספק כי בשנים האחרונות משקלה של התיירות התרבותית הולך ומתעצם על חשבון סוגי תיירות אחרים שאף הולכים ומצטמצמים. לתיירות התרבותית פנים רבות ומאפיינים רבים וניתן להגדיר כמעט כל אתר תיירותי שהנו בעל אופי תרבותי.
כיום, אתרי מורשת, אתרי עתיקות, מוזיאונים, גלריות, קונצרטים ועוד רבים אחרים נחשבים כיעדים וכמוצרים תיירותיים תרבותיים.
עבודה זו תתמקד באתר הזיכרון "יד ושם" שבירושלים המנציח את מיליוני היהודים שנרצחו בתקופת מלחמת העולם השניה כאתר תרבות ואתר "עליה לרגל" של רבבות אנשים מדי שנה בשנה המגיעים למקום בכדי לחוש ולראות במו עיניהם את מוראות אותה התקופה.
אתר יד ושם הנו כמעין אנדרטה חיה המספרת את סיפוריהם של מיליוני אנשים שלא יכלו לספר את סיפוריהם בעצמם.
בעבודה זו תיסקר האידיאולוגיה והרקע שעמד מאחורי הקמת אתר ההנצחה הלאומי - יד ושם,
ואמנותם החזקה של אנשי הועד הלאומי וחברי השומר הצעיר בשנים שלפני קום המדינה שהביאו לכך שכיום מדינת ישראל מתהדרת באחד מאתרי הזיכרון הטובים והגדולים שקיימים המנציחים את רצח העם היהודי באירופה בתקופת מלחמת העולם השנייה.
תוכן עניינים:
מבוא
תיירות תרבותית מהי?
התייר התרבותי
תרבות ההנצחה והזיכרון
הרקע האידיאולוגי והתיאורטי להקמת אתר יד ושם
אתר יד ושם
פרופיל המבקרים
סיכום
ביבליוגרפיה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תיירות תרבותית - ניתוח האתר יד ושם ", סמינריון אודות "תיירות תרבותית - ניתוח האתר יד ושם " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.