עבודה מס' 066672
מחיר: 241.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח של הסיבות שהביאו לפריחה של יוטיוב ואיך הדבר משפיע על יצירה קולנועית/אמנותית.
3,837 מילים ,15 מקורות ,2007
האתר יוטיוב שהחל אך לפני שנתיים כמיזם צנוע של שני חבר'ה צעירים, שכל רצונם היה ליצור מקום שבו יוכלו להציג לראווה את סרטי הוידיאו הביתיים שלהם ממסיבת ליל אמש, הפך תוך חודשים ספורים לאתר בעל פופולאריות עצומה המכיל מיליוני סרטים. הפופולאריות הובילה עד מהרה לחיקויים ברחבי העולם כגון GOOGLE VIDEO , וגם בישראל הקטנה נוצרו אתרים כגון
,FLIX הממלאים את אותה פונקציה בסיסית - העלאת קבצי וידאו לרשת בצורה נוחה, ונגישות קלה למגוון רחב של תכני וידאו.
העבודה נכתבה כמאמר העוסק בהתפתחות של יוטיוב ואתרי וידאו דומים. היא מנסה להסביר את הסיבות שבגללן הפך יוטיוב לכה פופולרי למרות שהאמצעים הטכניים ליצירת וידאו ביתי והעלאתו למחשב קיימים כבר שנים רבות, וכמו כן היא מנסה להתחקות על ז'אנרים חדשים שצצו בעקבות יוטיוב ועל איך המדיה החדשה הזו משפיעה על עשיה קולנועית ואמנותית בכלל.
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא " youtube - הטלוויזיה (החדשה) שלכם", סמינריון אודות " youtube - הטלוויזיה (החדשה) שלכם" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.