עבודה מס' 066594
מחיר: 120.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: סקירת השיווק בחברת מוצרי היגיינה.
2,164 מילים ,4 מקורות ,2005
העבודה נכתבה בזמן הווה, אך כיום החברה איננה קיימת יותר בגלל ההתנתקות שאירעה ב-2005.
חברת בד-קט היתה יצרנית של מוצרי היגיינה בתחום המגבונים הלחים, החד פעמיים (שסטים) ופדים להנקה. {ככל יישובי גוש קטיף, גם קטיף פונה ב-21 באוגוסט, 2005, במסגרת תוכנית ההתנתקות שעליה החליטה ממשלת ישראל בשנת 2004}.
מפעלה היה ממוקם בגוש קטיף ובבעלות אגודה שיתופית קטיף.
האגודה הינה דתית ולפיכך נושאי המשרות בבד קט הינם חובשי כיפה.
בד קט מייצרת קו של מוצרים שונים בעלי אפליקציות מגוונות אך הבסיס הינו מגבון לח באריזה בודדת.
המגבון משמש כמעין פלטפורמה לנוזלים לשימושים שונים, ומכאן המגוון הרחב של מוצריה, החל במגבוני "פרש" המוכרים לכל - שימוש עיקרי: למסעדות ולקידום מכירות, דרך מוצרי מדף שונים כגון מנקי משקפיים, קוסמטיקה קלה (מסירי איפור) וכלה במוצרים סמי רפואיים, מגבונים אנטספטיים ומגבונים הומופאטיים ("סוד הכרוב" - מגבונים להקלה בגודש בחזה).
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת בד - קט", סמינריון אודות "חברת בד - קט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.