עבודה מס' 066309
מחיר: 241.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: סביבה חיצונית, מתחרים ולקוחות
4,528 מילים ,11 מקורות ,2002
בדו"ח זה ניתחנו מספר פקטורים בסביבה העסקית של סלקום, ביניהם סביבה חיצונית, מתחרים ולקוחות , על מנת שחומר רקע זה ישמש את מועצת המנהלים של סלקום בדיוניה על הערכת האסטרטגיה של הפירמה . ניסינו בדו"ח זה להפוך את המידע שנאסף ולהביאו לרמת ידע .
מניתוח סביבות אלו התייחסנו לנקודות הבאות :
1. בפרק הסביבה החיצונית נסקרו סביבות כלכליות, טכנולוגיות , פוליטיות וחברתיות . אלו כוללות את יציבותו הכלכלית של המשק בהתייחס למטבעות זרים, את חידושי הטכנולוגיה האחרונים בשוק הסלולר וכן את השפעות הממשלה ומוסדות השלטון בארץ .
2. בפרק המתחרים הובאו לדיון חברות הסלולר המתחרות בסלקום כמעגל תחרות פנימי, במקביל הוצגה בזק כמעגל תחרות חיצוני במידה וסלקום תתחרה בשוק התקשורת הנייחת . יחד עם זאת נסקרו חברות הכבלים ושוק התקשורת הישראלי בכלל .
3. בפרק הלקוחות נסקרו האספקטים הבאים : תופעת הרוויה בשוק הסלולר בישראל, נתחי השוק ופילוחיו , הדגשים בשירותים שונים של כל חברה ללקוחותיה, הקיטון בהכנסה השולית לעומת נתוני עבר .
ראשי פרקים:
1. תמצית
2. רקע על חברת סלקום
3. ניתוח הסביבה העסקית
סביבה חיצונית - כלכלית , טכנולוגית , פוליטית וחברתית
מתחרים
לקוחות
4. מסקנות
הערת מערכת: מקורות העבודה הינם מקורות עיתונאיים ומקורות אינטרנט.
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח הסביבה העסקית של חברת סלקום", סמינריון אודות "ניתוח הסביבה העסקית של חברת סלקום" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.